P-piller

Du må få resept hos legen din.
 
Som skrevet over må du ha resept for å hente ut p-piller på apoteket.
 
Venninna mi kan bare ringe legekontoret og si at ho trenger resept på p-piller, så ordner han det uten at ho trenger å komme inn. Så det er forskjell fra lege til lege, men du må ha resept.. :)
 
:D
 
Jeg også ringer bare til legekontoret og så ordner de resept uten at jeg må komme inn der:)
 
Sniker. Tror du bare kan ringe for å fornye en resept? Altså få en ny av noe du allerede har fått av legen. Man kan vel ikke ringe og få resept på noe man aldri har fått før? Eller? Skal selv gå over til ny type p-piller snart, derfor jeg lurer.
 
Sniker. Tror du bare kan ringe for å fornye en resept? Altså få en ny av noe du allerede har fått av legen. Man kan vel ikke ringe og få resept på noe man aldri har fått før? Eller? Skal selv gå over til ny type p-piller snart, derfor jeg lurer.
Spørs litt på legen din. Jeg må på time hvis jeg skal bytte merke, mens mange andre leger synes det er helt greit å bare få en sms/ringe for å bytte.
Har man ikke fått resept på p-piller før, så må man garantert på time :)
 
Sniker. Tror du bare kan ringe for å fornye en resept? Altså få en ny av noe du allerede har fått av legen. Man kan vel ikke ringe og få resept på noe man aldri har fått før? Eller? Skal selv gå over til ny type p-piller snart, derfor jeg lurer.
Trengte ikke time for å bytte fra minipille til p-piller. Jeg byttet til et p-pille merke som jeg har gått på før, men det for over 5år siden. Kommer nok an på hvilken lege man har ja..
 
Back
Topp