Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Blåsmurf
hallo!
Brukte yasmin jeg og[:)] Er de beste p-pillene jeg har vert borti. Gynekologen min sa, at det var den sorten det nesten ikke var noen bivirkninger med. Og de hjelper godt med kviser. La heller ikke på meg av de. Men det kan jo hende at de virker annerledes på andre?
ORIGINAL: ma-lina
ORIGINAL: Hormonella Olsen
med Diane fikk jeg bedre hud en jeg noen gang har hatt [:D]
huden driter jeg nesten i....
neida, men liker ikke kg som hopper på.. mistenker p-pillene...
Kom på noe! Dere som er plaget med kviser, uavhengig av p-pillen. Før jeg ble gravid fekk jeg et såkalt "ansiktsvann"- viss jeg kan kalle det det.på resept av legen som hette "Delacin"- ganske sterkt (flytende, som man dynker ansiktet/kvisene med). kanon bra, i mitt tilfelle. Men man bør unngå dette når man er gravid. Siden det er antibiotika tror jeg, sprit lignende. Stekt med andre ord.
Noen andre som har prøvd dette? Hva synes dere?
Hallo!
Ei eg jobba me begynte med de, siden eg anbefalte de. Siden eg har bare hatt posetive opplevelser med de[:)] Men hu tålte de ikke. Så det er nokk mange forskjellige meninger med hvilke p-piller man skal bruke. Tror det besta e å prøva seg frem. For me å så forskjellige... men ska eg begynna på p-pillå igjen, så blir det den sorten.