P-piller

ozon

Gift med forumet
Kan de gjøre slik at du legger på deg og får en del kviser, selv om du ALDRI har vært plaget med dette før?

Noen som har efaring med Loette?

jeg fikk vel egentlig ingen bivirkninger av loette jeg, så måtte jeg har microgynon en stund, og da jeg byttet tilbake til loette så hadde jeg de samme bivirkningene jeg hadde fått av microgynon.

kviser er nok ikke uvanlig som bivirkning :(

dytt

ORIGINAL: Hormonella Olsen

med Diane fikk jeg bedre hud en jeg noen gang har hatt [:D]

sign. denne jeg

huden driter jeg nesten i....

neida, men liker ikke kg som hopper på.. mistenker p-pillene...

Når jeg begynte med p-piler fikk jeg mye finere hud! Etter jeg slutta i desember har det gått motsatt vei[8|] Men jeg har ikke merka noe på vekten

En legger mindre på seg av yasmin, den skal og ha god effekt mot kviser[:)]

jepp jeg både la på meg og fikk kviser i starten...!

hallo!

Brukte yasmin jeg og[:)] Er de beste p-pillene jeg har vert borti. Gynekologen min sa, at det var den sorten det nesten ikke var noen bivirkninger med. Og de hjelper godt med kviser. La heller ikke på meg av de. Men det kan jo hende at de virker annerledes på andre?

ORIGINAL: Blåsmurf

hallo!

Brukte yasmin jeg og[:)] Er de beste p-pillene jeg har vert borti. Gynekologen min sa, at det var den sorten det nesten ikke var noen bivirkninger med. Og de hjelper godt med kviser. La heller ikke på meg av de. Men det kan jo hende at de virker annerledes på andre?

Yasmin er noe dritt! Har brukt de, masse bivirkninger.. Og de leger gynekologer jeg har snakka med anbefaler de IKKE, pga så mye bivirkninger..

ORIGINAL: ma-lina

huden driter jeg nesten i....

neida, men liker ikke kg som hopper på.. mistenker p-pillene...

Jeg fikk også bedre hud av Diane, men la på meg av den. Jeg skal faktisk begynne på Diane igjen for å legge på  meg

Hallo!

Ei eg jobba me begynte med de, siden eg anbefalte de. Siden eg har bare hatt posetive opplevelser med de[:)] Men hu tålte de ikke. Så det er nokk mange forskjellige meninger med hvilke p-piller man skal bruke. Tror det besta e å prøva seg frem. For me å så forskjellige... men ska eg begynna på p-pillå igjen, så blir det den sorten.

Kom på noe! Dere som er plaget med kviser, uavhengig av p-pillen. Før jeg ble gravid fekk jeg et såkalt "ansiktsvann"- viss jeg kan kalle det det.på resept av legen som hette "Delacin"- ganske sterkt (flytende, som man dynker ansiktet/kvisene med). kanon bra, i mitt tilfelle. Men man bør unngå dette når man er gravid. Siden det er antibiotika tror jeg, sprit lignende. Stekt med andre ord.

Noen andre som har prøvd dette? Hva synes dere?

Kom på noe! Dere som er plaget med kviser, uavhengig av p-pillen. Før jeg ble gravid fekk jeg et såkalt "ansiktsvann"- viss jeg kan kalle det det.på resept av legen som hette "Delacin"- ganske sterkt (flytende, som man dynker ansiktet/kvisene med). kanon bra, i mitt tilfelle. Men man bør unngå dette når man er gravid. Siden det er antibiotika tror jeg, sprit lignende. Stekt med andre ord.

Noen andre som har prøvd dette? Hva synes dere?

jeg har prøvd det, det funket på meg også men med en gang jeg sluttet med det ble huden  like ille. Så jeg brukte det hver dag i 3 mnd og da virket det som huden ble immun mot det og hjalp ikke lenger.

Ok. Flaksa var ikke blitt for gammel da, mener å huske at den ikke varer lenge etter den er åpna? kan vere at jeg tar feil..

Hallo!

Ei eg jobba me begynte med de, siden eg anbefalte de. Siden eg har bare hatt posetive opplevelser med de[:)] Men hu tålte de ikke. Så det er nokk mange forskjellige meninger med hvilke p-piller man skal bruke. Tror det besta e å prøva seg frem. For me å så forskjellige... men ska eg begynna på p-pillå igjen, så blir det den sorten.

Selfølgelig, ingen er like[:)][;)]

Ok. Flaksa var ikke blitt for gammel da, mener å huske at den ikke varer lenge etter den er åpna? kan vere at jeg tar feil..

Det kan godt være. men kan huske det ikke stod noe om dato på den jeg hadde..

Eg tror det ble nevnt i bruksannvisningen... hmmm... Eg har heve min, den var begynt å bli gammel. Så eg kan isje sjekka heller. Men der e jo mye man kan få i dag på resept mot kviser/akner. Bare te å spørr å prøva seg frem.

Back
Topp