P-pille start.....

Babyx7

Forumet er livet
Jeg starta på p-piller for cirka 2 uker siden. Har siden det ikke vært i form i det hele tatt. Er mye kvalm, svimmel, dårlig matlyst og ikke god i magen.[X(]
Gikk på de samme p-pillene for flere år siden oxo, men merket ikke noe ubehag av de da. [8|]

Reagerer jeg på p-pillene nå plutselig?

Noen andre som har hatt det slik???????

Jeg har prøvd tre forskjellige p-piller typer, å har reagert negativt på alle sammen.
Så det kan godt hende at du reagere på akkurat denne typen? Er det sammen type du bruker nå?

Jeg ble åsså veldig kvalm, kvisete å misten totalt sex-lysten [:@] Så da snakker vi om prevansjon gitt..hehe

Kathrine

Gikk på p-piller i 12 år uten særlig bivirkninger før på slutten. Da fikk jeg graviditetssymptomer gitt...

Nå når jeg har sluttet har sex-lysten kommet tilbake, og jeg har fått mer energi. Har fått mer kviser også, men det får jeg tåle.

Kroppen kan reagere negativt på piller. Flere venninner tåler det ikke. Kanskje du skulle prøve noe annet?

P-ring eller p-plaster?

M

Jeg brukte akkurat samme merke sist oxo, og da merket jeg ingen forskjell da jeg begynte på de.
Føler at jeg går rundt som en zombie noen ganger[X(]

Har iallfall ikke mistet sexlysten, den er helt på topp[;)]

Har funder litt på p-plaster da. Har egentlig ikke så store planer om å bruke prevensjon så lenge. [;)]
Vi har tankt å prøve å bli gravide til våren igjen slik at vi får et barn i begynnelsen av 2007. [;)]

ja da er det ikke godt å si hvorfor du reagere på de samme pillene [8|]

Men FLOTT at sex-lysten ikke er borte [;)]

he, he... Nå er det samboeren som oxo kunne trengt litt økt sexlyst så vi kom på samme nivå[;)][:)] Nå er det han som holder igjen....

Er nok kroppen som sliter med å ta til seg hormoner etter svangerskapa...
Hadde selv det samma,prøvde p-plaster og det var like ille![8|]
Tenkte å prøve denna p-ringen- skal visst være mindre hormoner i den...

er det jeg har opplevd med de pp som jeg har prøvd, og det begynner vel å bli mestparten det[&o]
tåler ikke pp jeg. legen min mente sist gang jeg gikk på dem at det muligens var hormonene i dem.
ikke godt å si da, men mulig du har blitt alergisk[:-]

Back
Topp