P-pille-abstinenser!!??

monicabebe

Forumet er livet
Hei!

Har noen av dere merket reaksjoner i kroppen når dere sluttet på P-piller eller P-sprøyte?

Jeg har hatt menssmerter i over to uker, uten at mensen har kommet. Jeg har vondt i hodet HVER dag, og jeg er veldig varm til tider (Nesten hetetokter).

Er det noen som kjenner seg igjen i dette? mannen min tror at kroppen min reagerer etter pilleslutt!

Har testet negativt på gravitester. Skal teste i morgen igjen, men tror ikke jeg er gravid!
M

Hmmm, ikke lett å si. Tror ikke det er noen dokumentert reaksjon, men vi er så forskjellige så det er ikke lett å si.. Men at du er full av hormoner er nok ikke usannsynlig..

Det hadde vært supert altså! Men jeg tror ikke det egentlig. Skal teste i morgen tenkte jeg! Har testet negativt flere ganger, men har ikke testet siden søndag!

Så spennende da,Monica!! Håper det er en spire som driver og "plager" deg [:D][:D]

Det håper jeg også, men jeg klarer ikke helt å tro på det siden jeg har testet negativt. MEN, noe er det altså, for jeg har aldri vondt noen steder bortsett fra i ryggen innimellom.

Hadde jo vært supert om det var graviditet, men er ikke helt overbevist selv!

Ingen som har hatt Pille-abstinenser altså?

Back
Topp