Pølseskinn....

Mirari

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Ja jakkene mine sitter som pølseskinn, om jeg får de på meg i det hele... :(
Til og med en regnkåpe som var så stor til meg før svangerskapet at jeg egentlig lurte på å prøve å selge den siden den var mer som et lite telt :P
*sukk*
Får håpe at noen av disse ekstra kiloene forsvinner raskt!

Jeg blir med deg i pølseskinnklubben..

Sent from my iPhone using BV Forum

Regner med at jeg blir med i pølseskinnklubben snart;) Vi får bare ta tiden til hjelp, man kommer tilbake i fassong etterhvert :)

Herregud har ikke klær som passer lengre og har gått i fella to ganger på shopping i det siste... Har rett og slett kjøpt to bukser a typen allahbukse i str m som er pølseskinn.... Har visst ikke fått med meg at x antall kg fører til at man må kjøpe større str i klær. Men regner med jeg,at jeg går ned noen kg så fort baby kommer.. Men er uansett full gass med vogna så fort jeg har kommet til hektene etter fødsel.

Henger meg på i pølseskinnklubben, i tillegg till ryggspekk-klubben :)
Føler meg jo som verdens tynneste, men puppa er jo digre og magen er jo litt pløsete enda :p Skjønner ikke hvordan jeg kunne tro lår og legger ble mindre på dagen xD hahaha jaja! Har kjøpt meg en hold-in strømpis, så koser meg i kjoler med ammefunksjon så jeg ser litt normal ut :p

Jeg fikk på meg ene buksa mi etter 9 dager! (Prøvde ikke før :P) Altså, muffinsmagen henger litt, og hvor lekkert det ser ut med ettersittende genser kan diskuteres :P MEN jeg fikk den på! Så det går nedover, det er håp!

Jeg prøvde en av de andre buksene mine igår og fikk de opp til knærne XD Noen har lagt på seg i lår/hofter ja :D

Jeg var så fornøyd med å ha fått på meg gamlebuksa, litt trang vel og merke, men hey, verdt det :-p det resulterte i et blåmerke fra bukseknappen, ble joggebukse dagen etter!

Sent from my iPhone using BV Forum

Den dagen jeg får på meg en av gamlebuksene mine blir en gledens dag!

Foreløpig ser jeg på klærne jeg hadde før svangerskapet og lurer på hvordan jeg fikk de på meg, de ser jo så små ut! ( og nei, det er ikke små størrelser, bare jeg som har blitt svær! :( )

Jeg har ingen ytterjakker som jeg kan lukke igjen.... Håper det ordner seg, ellers blir det kaldt i vinter...

Da er jeg herved medlem av pølseskinnklubben. Ser forøvrig ut som om jeg er gravid i 6 måned enda men :P
Jeg orker ikke å stresse. Får ikke gjort så mye uansett pga keisersnittet :)

Back
Topp