Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud, helt fjern jeg nå så husker ikke hvrdan den hvite sausen lagesJeg koker makaroni, kutter opp pølsebiter og purre. Så blander jeg det med hvit saus tilsatt ett egg. Legger ost på toppen og inn i ovnen til osten er gyllenMengdeforhold er ikke så farlig, ta mye av det du liker best
![]()
Kan man bruke hvitsaus pose?Herregud, helt fjern jeg nå så husker ikke hvrdan den hvite sausen lagesMen det hørtes utrooolig godt ut!! Vil jeg prøve en dag også
Har du noe ved siden av da eller?
Jeg koker makaroni, kutter opp pølsebiter og purre. Så blander jeg det med hvit saus tilsatt ett egg. Legger ost på toppen og inn i ovnen til osten er gyllenMengdeforhold er ikke så farlig, ta mye av det du liker best
![]()
Hehe.. Det spørs på humøretHerregud, helt fjern jeg nå så husker ikke hvrdan den hvite sausen lagesMen det hørtes utrooolig godt ut!! Vil jeg prøve en dag også
Har du noe ved siden av da eller?
Det kan man sikkert, men det er like enkelt å lage selvKan man bruke hvitsaus pose?
Jeg kan ikke lage saus jeg.... xsmile17