Pølse?

Happy!

Elsker forumet
I går sa helsesøster til meg at jeg bare kunne bruke pølse/kjøttboller el.l når jeg lager middag til junior. men er det ikke mye salt i pølser?[&:] Eller blir det så liten mengde i det han får i seg i en middagsposjon uansett at det ikke har noe å si?[:)]

jeg lurte litt på det samme ang kjøttdeig...står at man kan bruke det, men da må man vel kjøpe slik uten salt ... eller....

Jepp, samme sa HS til meg i dag, man kan bruke alt mulig i middagen, men ikke så mye av alt. Kunne også blande med hvit saus sa hun, så nå blir det mange middags-prosjekter fremover tenker jeg [:D]

hm.. da blir et litt enklere å lage middag til de da[:D]

ORIGINAL: Mazarin

Jepp, samme sa HS til meg i dag, man kan bruke alt mulig i middagen, men ikke så mye av alt. Kunne også blande med hvit saus sa hun, så nå blir det mange middags-prosjekter fremover tenker jeg [:D]

oi! jøss! Det var da veldig greit da!![:D] Blir straks litt lettere å lage middag til de små også[:D] hihi

ORIGINAL: Happy!

ORIGINAL: Mazarin

oi! jøss! Det var da veldig greit da!![:D] Blir straks litt lettere å lage middag til de små også[:D] hihi

Så bra[:D]

Vi har prøvd fiskeboller, gikk greit det. Spiste ikke mye, men det henger vel sammen med at hun var overtrøtt og galen [;)]

Vi prøvde også med fiskeboller, fant en oppskrift i en babymat-bok som vi fikk på helsestasjonen. Snuppa vår likte det ikke. Nevnte det og for HS og hun sa at da hadde jeg sannsynlig brukt litt mye fiskeboller og at det ikke skal så mye til. For det smaker ganske mye for de små når det er nye ting. Snuppa mi er veldig kresen når det gjelder middager, så hun anbefalte å prøve med ting hun liker. Skal også prøve å blande litt leverpostei i middagen, for det liker hun godt [:)] Har såvidt begynt med brødskive med leverpostei [:)]

Back
Topp