Pølse?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hvis deres barn skulle spist pølse til middag. Vanlig wiener. Dropp tilbehør. Hvor mye regner dere som en posjon å bli mett av?
 
Aner ikke, min spiser alt fra en halv til to pølser.
 
1/3 pølse hadde nok vært mer enn nok for min
 
Uten tilbehør er det mulig at hun hadde spist 1.5. Hun liker best tilbehøret så hun spiser kanskje en halv pølse til vanlig.
 
Hadde sikkert spist en halv en. Meeeen, hun vil ikke ta i en pølse engang! Hehe... :D
 
Eldste spiser en halv en, mini kan fint klare å trykke ned to stykker... :o
 
Lillebror kunne glatt spist to. Storebror spiser stort sett bare en halv til en pølse.
 
Tjaaa, en pølse kanskje. Skulle jeg laget mat der pølse var på menyen, hadde jeg ikke beregnet mer enn 1-2 på Felix
 
Takk for svar.
Var i bursdag i går og hun er glad i pølse så jeg ga henne en istedenfor middagsglass. Da det var 3 små biter igjen ville hun ikke ha mer. Jeg tenker da at hun er mett. Men nei, sutrete og klengete etter en halvtime og måtte få pupp. Et 6mnd middagsglass er tydeligvis mer mat enn ei hel wienerpølse...? Tenkte det er mye vann og tomatsaus i glasset og pølsa er mer kompakt og mettende.... Men tydeligvis så spiser hun seg ikke mett om ikke maten kommer på skje. Skjønner ikke helt hvorfor. Er det slitsomt å spise mye av mat hun må tygge? :p
 
Min er småspist, virker aldri som han spiser seg helt mett. Kan vise tegn på at han er sulten igjen en times tid etter måltid.
 
Har ikke gidd mini pølse ennå, så vet ikke..
 
Takk for svar.
Var i bursdag i går og hun er glad i pølse så jeg ga henne en istedenfor middagsglass. Da det var 3 små biter igjen ville hun ikke ha mer. Jeg tenker da at hun er mett. Men nei, sutrete og klengete etter en halvtime og måtte få pupp. Et 6mnd middagsglass er tydeligvis mer mat enn ei hel wienerpølse...? Tenkte det er mye vann og tomatsaus i glasset og pølsa er mer kompakt og mettende.... Men tydeligvis så spiser hun seg ikke mett om ikke maten kommer på skje. Skjønner ikke helt hvorfor. Er det slitsomt å spise mye av mat hun må tygge? :p
Kan jo hende hun ble tørst av pølsa? Eller at det var mye støy eller fremmede i bursdagen så hun ville ha litt trøst eller kos.
Pupp er jo mer enn mat, her vil hun ofte bare ha noen slurker selv om hun ikke er sulten. Er mest for kosen:)
 
Kan jo hende hun ble tørst av pølsa? Eller at det var mye støy eller fremmede i bursdagen så hun ville ha litt trøst eller kos.
Pupp er jo mer enn mat, her vil hun ofte bare ha noen slurker selv om hun ikke er sulten. Er mest for kosen:)
Ja jeg vet det, men hun var sulten. Fikk vann å drikke.
 
Hun kan lett spise to pølser.Middagsglass spytter hun rett ut,gjort det siden hun var 10 mnd.Begrensning er vel mustet her:confused:
 
Her går det fort to pølser ned på høgkant - men det gjer det meste :P
 
Her går det fort to pølser ned på høgkant - men det gjer det meste :P
Virker som din er "altetende" :p kjekt det da :) her er det lite som går ned på høykant, men pølser kan gjøre det på rette dagen :p
 
Back
Topp