Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo hende hun ble tørst av pølsa? Eller at det var mye støy eller fremmede i bursdagen så hun ville ha litt trøst eller kos.Takk for svar.
Var i bursdag i går og hun er glad i pølse så jeg ga henne en istedenfor middagsglass. Da det var 3 små biter igjen ville hun ikke ha mer. Jeg tenker da at hun er mett. Men nei, sutrete og klengete etter en halvtime og måtte få pupp. Et 6mnd middagsglass er tydeligvis mer mat enn ei hel wienerpølse...? Tenkte det er mye vann og tomatsaus i glasset og pølsa er mer kompakt og mettende.... Men tydeligvis så spiser hun seg ikke mett om ikke maten kommer på skje. Skjønner ikke helt hvorfor. Er det slitsomt å spise mye av mat hun må tygge?![]()
Ja jeg vet det, men hun var sulten. Fikk vann å drikke.Kan jo hende hun ble tørst av pølsa? Eller at det var mye støy eller fremmede i bursdagen så hun ville ha litt trøst eller kos.
Pupp er jo mer enn mat, her vil hun ofte bare ha noen slurker selv om hun ikke er sulten. Er mest for kosen![]()
Virker som din er "altetende"Her går det fort to pølser ned på høgkant - men det gjer det meste![]()