Pølse pg potet?

Sølvskjea

Andre møte med forumet
Hei
Ble brått veldig usikker..
Kan man gi most pølse med potet? Ikke mye salt i pølsene, men husker ikke lenger [:D]

litt går vel..men hadde laga skikkelig potetmos...

Ja har kokt poteter ja, så lager ikke ferdigpose [;)]
Var mest bekymret for pølsene.. Det er sånne uten skinn.. Skal jeg trekke/koke de, eller hvordan lager man det? :)

Moser det jo sammen med stavmikseren til slutt..

Du trenger ikke koke el trekke dem, de er ferdig laget fra fabrikk, så du kan bare mose dem slik de er [:)] Men spyl dem under rennende vann først.

Hei :)
Jeg hadde pølse, potet og gullerot en dag.
Jeg kokte potet og gullrot i terninger i vann til de er god og møre.
Hadde pølse og ferdig kokt poteter og gullerøtter i glasset til stavmiksern sammen med smør.
Varmet det så litt i mikroen før jeg servert det.
Hadde også oppi litt oregano...Hun spiste hele posjonen her gitt :)
valgte kalkun pølser jeg [:)]

Hm, okei..
Kan ingen ting om det nemlig.. Jeg fikk beskjed av HS at det kunne være godt for hun å prøve pølse og potet.
Syntes det i seg selv hørtes litt tamt og kjedelig ut jeg da men. Er det noe annet man kan blande med som blir godt?

Prøvde å google litt nemlig om pølser og får ikke så mye lurt ut av det, men ikke alle som mener så positivt om det, men det er gjerne folk som ikke spiser pølser selv..
Og det er heller ikke snakk om å ha hver dag, men kanskje 1 gang i uken eller noe..

Er det helt på jordet? [:D]

Som jeg sa brukte jeg gullerot, kan sikkert bruke brokkoli også.., kanskje også kræsjete tomater osv..
smakte på deg jeg laget og syntes det var godt . [:)]
ORIGINAL: Sølvskjea

Hm, okei..
Kan ingen ting om det nemlig.. Jeg fikk beskjed av HS at det kunne være godt for hun å prøve pølse og potet.
Syntes det i seg selv hørtes litt tamt og kjedelig ut jeg da men. Er det noe annet man kan blande med som blir godt?

Prøvde å google litt nemlig om pølser og får ikke så mye lurt ut av det, men ikke alle som mener så positivt om det, men det er gjerne folk som ikke spiser pølser selv..
Og det er heller ikke snakk om å ha hver dag, men kanskje 1 gang i uken eller noe..

Er det helt på jordet? [:D]

Vi hadde pølsegrateng i går og da laget jeg en egen porsjon til mini[:)] Tok til side litt hvitsaus før den var krydret, moste med gulrot,potet,makaroni,litt vann og olje og littegrann pølser. Ble litt seigt i konsistensen siden jeg kjørte det i stavmikser, men han syntes det var godt[:D]

Pølser kan du helt fint gi, det er ikkeno problem!!! Bare vaske av laken først (skylle de under vann, før du bruker de).

Går fint an å mose sammen med potet, gulrot, broccoli, blomkål, mais.... ja det meste av grønnsaker går vel greit...

Back
Topp