Pølse i vaffel?

Trone skrev:

MiniBolle2012 skrev:

Trone skrev:
Det er godt :)

Noe annet som er godt i vaffel er råkostsalat, italiensk dressing og spekeskinke :)

Okei, DET hørtes merkelig ut ;p

Det syntes jeg også, heheheh! Men jeg måtte jo smake når jeg først fikk det tilbudt :)
Er visstnok ikke så uvanlig heller. Visstnok! Blandt hele selskapet vi var vi så var vi bare ett par som ikke hadde hørt om det før, og selskapet var på rundt 50 stk :/ Hehe!

Såpass, og hvor i landet var dette da? :p

Tviler på jeg kommer til å smake det. Hørtes ikke godt ut heller :S 

IsThaBeth skrev:
Det var jo en schlager på åttitallet, sammen med glasscola med peanøtter på

Å herre.. Det der hadde gått i glemmeboka!

MiniBolle2012 skrev:

Trone skrev:

MiniBolle2012 skrev:

Trone skrev:
Det er godt :)

Noe annet som er godt i vaffel er råkostsalat, italiensk dressing og spekeskinke :)

Okei, DET hørtes merkelig ut ;p

Det syntes jeg også, heheheh! Men jeg måtte jo smake når jeg først fikk det tilbudt :)
Er visstnok ikke så uvanlig heller. Visstnok! Blandt hele selskapet vi var vi så var vi bare ett par som ikke hadde hørt om det før, og selskapet var på rundt 50 stk :/ Hehe!

Såpass, og hvor i landet var dette da? :p

I Oslo, på Emil & Samuel. Var først privatfest og så var det noe fest med noe kjendisfolk ettellerannet, vi gikk da for det ble så kleint, hahha!!

Spesielt, men så disgusting kan det umulig være...
Pølsebrød er jo søtt brød det og liksom.

Har jeg ikke smakt, og kommer ALDRI til å smake det heller. 

det tror jeg at jeg aldri kommer til å smake på .. blir litt feil.. 

hørtes litt feil ut....søtt og salt på en gang...middag og desert samtidig liksom

Jeg har smakt, og det er i grunnen ganske godt synes jeg. Fin blanding av salt og søtt. Og jeg har spist det uten noe på. Men det holder lenge med en.

NEI!! fysj, men sambo syns det er godt 

Har ikke smakt det, men noe som jeg digger og spiser ofte er: vafler med salami og majones!! AMAZING ;)

Syns pølse i vaffel er utrolig godt jeg! Må si at jeg bor i Moss 

Lykkeliky skrev:

IsThaBeth skrev:
Det var jo en schlager på åttitallet, sammen med glasscola med peanøtter på

Å herre.. Det der hadde gått i glemmeboka!

Kanskje en skulle invitere til fest med denne fantastiske kulinariteten. (Er det et ord?)

he he tror pølse i vaffel er vesentlig mer vanlig enn det. Men kanskje ikke i hjemmet ;) 
Husker første gang jeg stod i kiosken på ett ridestevne da jeg var 12 og neste person sier 1 pløse i vaffel.... 
Jo jo sp ble seff pølse i brød eller lompe??? ha ha ikke lett å oppfatte slike rare ting. 

Men i eldre alder må jeg si at det faktisk ikke er så ille :D 

Back
Topp