pøbelonga!!!

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Min 11 år gamle datter kom hjem igår med sokkene full av maling. da har noen på skolen helt maling nedi skoene hennes og kastet den ene skoen i en søppelbøtte og den andre skoen i en annen søppelbøtte så hun måtte lete lenge etter de for så å finne de fulle av maling (sorellsko)..
Idag kommer hun hinkende hjem fordi de IGJEN har gjømt skoene hennes. (adidas sko). Hun fant den ene men etter lang tid med leting av både henne, læreren og flere medelever måtte de gi opp, og resultatet er at hun nå står uten sko[:@][:@]

What to do???

hadde fillerista ungene som har gjort dette, hadde tatt kontakt med foreldre og virkelig latt de høre sånn at ungene får straff for det de gjør.[:@]

Snakk med helsesøster el andr epå skolen som har god kompetanse innen mobbing.
Gjør du noe 'feil' risikerer du at dette blir enda større ;)

Utrolig kjipt. *klem*

Høres ut som mobbing.

Ta det opp med rektor på skolen samt foreldrene til de som plager jenta di, og få slutt på det.
Hvis ikke så bør ho kanskje bytte skole.

Mobbing e noe drit.
Har opplevd det sjøl.

ORIGINAL: Mamma x 3

hadde fillerista ungene som har gjort dette, hadde tatt kontakt med foreldre og virkelig latt de høre sånn at ungene får straff for det de gjør.[:@]

Stakkars jenta di[:(][:'(]

Jeg hadde tatt opp med læreren og funnet ut hvem som har gjort det, og sagt til læreren om ikke hun finner ut hvem det er
så foreldrene kan erstatte skoa, så må skolen gjøre det.

Hadde ringt skolen,fått tak i nr til foreldrene til de ungene det gjaldt og ringt de.. ELLER troppa opp hjemme hos de.. Faen til oppførsel! [:@] Det er jo ikke akkurat sommertemp i Tromsø...

ORIGINAL: Lillepooh

Snakk med helsesøster el andr epå skolen som har god kompetanse innen mobbing.
Gjør du noe 'feil' risikerer du at dette blir enda større ;)

Utrolig kjipt. *klem*

Hadde kontaktet foreldrene deres og bedt om et møte i konfliktrådet og hvis det skjedde EN gang til, en ENESTE liten filleting så kom jeg til å anmelde forholdene og saksøke fletta av de.

Eller banka livsjiten ut av ungene[:@]

Er dette noe gjentakende? Noe som skjer med flere elever?

Enkelte unger er så ondskapsfulle at jeg har ikke oooord!!!! [:@][:@][:@][:@]
Det her er jo mobbing på HØYT plan, dette må du ta opp med skolen. Det er i tillegg snakk om ødeleggelse og hærverk for noen hundrelapper, med tanke på ødelagte/forsvunnene sko.

SEnder deg og frøkna di, hun fortjener så mye bedre enn dette!

ORIGINAL: Sofie.

Høres ut som mobbing.

Ta det opp med rektor på skolen samt foreldrene til de som plager jenta di, og få slutt på det.

Mobbing e noe drit.
Har opplevd det sjøl.

HUN skal da for pokker ikke bytte skole om hun blir mobbet!! Er MOBBERNE som skal måtte bytte [:@]

jeg hadde blitt rasende..![:@] dette er mobbing på grovt hold altså, og gå rundt vær dag som en hakkekylling skal ikke du la de slippe unna med. ta kontakt med skolen,lærer,rektor og helsesøster å kom til buns i dette..!
har selv vært ett offer, og gikk venneløs i 1 år og da når du er 10 år og ikke har venner så kan jeg love deg at det er normalt å gå med selvmordstanker,! *farlig,farlig*

ORIGINAL: Regan

Hadde kontaktet foreldrene deres og bedt om et møte i konfliktrådet og hvis det skjedde EN gang til, en ENESTE liten filleting så kom jeg til å anmelde forholdene og saksøke fletta av de.

Eller banka livsjiten ut av ungene[:@]

bytte skole er ikke et alternativ. Hun går i sjette klasse og hun har gått på 3 forskjellige skoler.

det var ikek bare henne dette skjedde med, de hadde tatt skoene til ei anna i klassen og igår og hatt maling i de.
jenta mi pleier ikke bli mobbet, så hun var nok bare et "tilfeldig" offer.
Vi aner ikke hvem det var så vanskelig å både filleriste de og møte opp hjemme hos de. Eneste vi har å gå etter er at det mest sannsynlig må være noen i paralellklassen for de var ferdig 1 time tidligere.

Rektor på skolen er sykemeldt og de har visstnok ikke vikar før neste uke. men sambo skulle ringe de nå og høre hva vi skulle/burde/måtte gjøre.

Jævli surt å måtte dra ut på skokjøping nå[:@]

Noen som vet forresten hvordan man vasker innerskoen i sorellskoene?? sto ingen vaskeanvisning på de, men mener å ha lest/hørt at de kan vaskes i maskin.. på ull programm da eller??

Dette må skolen ta tak i med en gang. Dette er mobbing. Skolen må finne ut hvem det er som har gjort dette. Sette  inn alt for å få slutt på mobbingen. Foreldrene til de som gjør dette må få beskjed, slik at de kan ta ett skikkelig oppgjør med barna sine og erstatte skoene til jenta di. Syns og de som har gjort det skal komme hjem til dere og be skikkelig om unnskyld.

Derimot tror jeg ikke det hjelper å kjefte og skjelle ut både foreldre og barn. Ikke sikkert foreldrene til barna det dreier seg om vet at barna dems gjør dette.
Jeg vet at dersom mine barn holdt på med mobbing,herværk ol så ville jeg satt stor pris på at jeg ble det fortalt, men hadde ikke blitt så happy om denne informasjonen kom til meg via utskjelling.[&:]

Vi post ganske på likt. Ser nå at det ikke dreier seg om mobbing og at andre er blitt utsatt for det samme. Håper lærerne tar tak i dette og finner ut hvem som gjør dette.

ORIGINAL: SistemannIMagen

bytte skole er ikke et alternativ. Hun går i sjette klasse og hun har gått på 3 forskjellige skoler.

det var ikek bare henne dette skjedde med, de hadde tatt skoene til ei anna i klassen og igår og hatt maling i de.
jenta mi pleier ikke bli mobbet, så hun var nok bare et "tilfeldig" offer.
Vi aner ikke hvem det var så vanskelig å både filleriste de og møte opp hjemme hos de. Eneste vi har å gå etter er at det mest sannsynlig må være noen i paralellklassen for de var ferdig 1 time tidligere.

Rektor på skolen er sykemeldt og de har visstnok ikke vikar før neste uke. men sambo skulle ringe de nå og høre hva vi skulle/burde/måtte gjøre.

Jævli surt å måtte dra ut på skokjøping nå[:@]

Noen som vet forresten hvordan man vasker innerskoen i sorellskoene?? sto ingen vaskeanvisning på de, men mener å ha lest/hørt at de kan vaskes i maskin.. på ull programm da eller??

sikkert ullprogram ja, hadde sorel til jenta mi for et par år siden.

Gud jeg hadde blitt sint[:@]
Men noen må jo være stedfortreder for rektor? En inspektør eller noe, hadde tatt kontakt med h*n og kontaktlærer og prøvd å komme til bunns i saken. Jeg hadde og nektet å la sko og jakker bli hengende på gangen. Husker det var samme problem da jeg selv gikk på skolen, jakker og sko som forsvant. Endte med at vi fikk ta det med inn i klasserommet.

Jeg skal helt ærlig si at når jeg var ca 8 så mobbet jeg en annen jente... men jeg var ikke klar over det selv,... Det var en som lespet og så syns jeg det var morsomt og hadde visstnok gjentatte ganger ledd av henne og sagt ting som: si ssssss da!! si ssss da! du sier det ikke riktig..... btw... jeg vet dette var grusomt gjort av meg, men jeg forsto det faktisk ikke da.... men anyways, poenget mitt er.... Moren hennes ringte meg.. ikke til min mor, men til meg..... og sa til meg at dette var kjempedårlig gjort, og at det var mobbing.. og at datteren hennes ikke visste at hun ringte meg, men hun sa at hvis hun noen gang fikk vite at jeg gjorde det igjen, så kom hun til å si det til foreldrene mine, og jeg fikk ikke være i nærheten av datteren hennes igjen..

og ja, jeg syns denne moren var teit der og da....skikkelig teit... likte ikke moren etter det.... men jeg har aldri sagt et eneste negativt ord til datteren igjen, på NOEN måte! Jeg var for redd moren hennes....... så... hvis dere finner ut hvem som har gjort dette, så kan dette være en måte å prøve å løse det på[:)] for mobberen blir ganske sårbar når hun blir snakket til av en annens mor, hvertfall på en slik måte... det ble hvertfall jeg[:)]

ORIGINAL: Sofie.

Høres ut som mobbing.

Mobbing e noe drit.
Har opplevd det sjøl.

Back
Topp