L lTheresel Forelsket i forumet 5 Jun 2008 #2 ORIGINAL: ActionPaction mmmmmmmmmmmmmmmmm jeg vil óg ha! eller aller helst en kald pils, med dugg på glasset Mmm, det blir det imorgen eller lørdag, skal på jobbfest på en øy imorgen og utdrikningslag lørdag, tjoho
ORIGINAL: ActionPaction mmmmmmmmmmmmmmmmm jeg vil óg ha! eller aller helst en kald pils, med dugg på glasset Mmm, det blir det imorgen eller lørdag, skal på jobbfest på en øy imorgen og utdrikningslag lørdag, tjoho
L Libby og Julie Forelsket i forumet 5 Jun 2008 #3 HMMMM........[8|] Synes dere dette er passende å skrive på ett baby forum??[8|][8|] hehe[;)] kjeder meg ja[:D].... i morgen må jeg ha meg en liten pils eller seks tror jeg[8|] dere har smittet meg[;)]
HMMMM........[8|] Synes dere dette er passende å skrive på ett baby forum??[8|][8|] hehe[;)] kjeder meg ja[:D].... i morgen må jeg ha meg en liten pils eller seks tror jeg[8|] dere har smittet meg[;)]
J jannikesprofil Glad i forumet 5 Jun 2008 #5 mmmm ja d e godt,men bi noen måneder før eg kan smake på d igjen....[;)]
L lTheresel Forelsket i forumet 5 Jun 2008 #6 ORIGINAL: Libby og Julie HMMMM........[8|] Synes dere dette er passende å skrive på ett baby forum??[8|][8|] hehe[;)] kjeder meg ja[:D].... i morgen må jeg ha meg en liten pils eller seks tror jeg[8|] dere har smittet meg[;)] Bare misunnelig du se[;)]
ORIGINAL: Libby og Julie HMMMM........[8|] Synes dere dette er passende å skrive på ett baby forum??[8|][8|] hehe[;)] kjeder meg ja[:D].... i morgen må jeg ha meg en liten pils eller seks tror jeg[8|] dere har smittet meg[;)] Bare misunnelig du se[;)]
L Lois Lane Forumet er livet 5 Jun 2008 #8 Det hadde vert godt. Lurer på om jeg skal stappe baylissen i kjøleskapet.....??