Påvist SI i barnehagen

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Hva hadde dere gjort da? Tatt dem ut, eller latt dem bli. Blir nok syke før eller senere..men er redd om vi er uheldige og blir alvorlig syke. Men tenker også at smitten helt sikkert er gjort, da tenker jeg på at flere barn er sikkert allerede smittet, mtp inkubasjonstiden osv. Er jo barnehage, hoster og nyser omhverandre, så det skal vel ikke så mye til...

[&o][:-][8|]

Forresten, kan man gi tamiflu til barn på 1 år, 4 år og 5 år?

Og kan man ta det mens man ammer, noen som vet?

ORIGINAL: tosøtesmå

her valgte jeg å ta han ut av barnehagen inntill videre. Vi skal ut og fly på onsdag, for å besøke min mor, som bor et godt stykke unna. Og har ikke tid til å bli syke nå. Så da tok jeg han ut, for å forhindre at vi blir syke før vi reiser iallefall.
Har hørt man kan gi tamiflu til barn under 1 år. Ei som fikk tamiflu til gutten sin på 4 mnd, på resept fra legen. Så tror det er safe å gi mens man ammer også.
Ikke så rart ingen svarer, for ingen som er inne og leser på dette forumet[:'(]

Vel tusen takk for at du i det minste svarte..

Vel jeg har begynt å bli litt snufsen nå, så tror jeg skal dra å kjøpe tamiflu i dag...vil ikke risikere å bli syk nå, blir bare stress.

Ha en fin tur[:)]

ORIGINAL: merete_80

Og de fleste som leser her inne er opptatt med å komme med linker opp og ned i mente for å "underbygge" hva de mener.

Barna kan iallfall ta Tamiflu. Jeg er ikke sikker på deg som ammer, men tror det går fint. Hvis du er som meg, og stoler på rådene du får på apoteket så kan du jo spørre der.

Vil tro at vaksinemotstanderene her inne ikke vil anbefale deg å ta Tamiflu (argumentasjon må du evt spørre dem om, men tamiflu inneholder sikkert noe som kan være farlig det også...)

Edit: god bedring!

Takk Merete_80, velger å tro på fagfolk [:)]

Back
Topp