Påvirker cysten på eggstokken syklusen?

Rottis

Forelsket i forumet
[8|]Jeg lurer på om noen av dere som har hatt cyste eller har på eggstokken kan svare meg på dette??[8|]
Nå vet jeg liksom ikke hva som skjer[8|][8|]
Skal liksom ha mensen i disse dager,lurer på om cysten påvirker mensen og EL?
Håper noen av dere kan svare meg på dette[:)]
 
Hei du
 
Jeg har en ufarlig syste på venstre eggstokk.Fikk vite dette da jeg var gravid,anet ingenting før det!
Den påvirker ikke min syklus i det hele tatt,anet enn at jeg hadde sinnsyke smerter der da jeg var gravid.For da vokser nemmelig systen og [:o]
 
Altså konklusjonen er den at en syste ikke påvirker verken EL eller mens-slik forskjellige leger har fortalt meg ivertfall [;)]
 
*lykke til* [:)][:D][:)]
 
 
 
 
 
 
 
 





 
 
[:)]Tusen takk for svaret ditt[:)]
Ja legen sa jo også til meg at dette var et befruktet egg som ikke hadde kommet dit det skulle,så da er det vel oftest når du er blitt befrukta at det oppdages da...
Utrolig lei meg for at det ikke utviklet seg normalt,men da har jeg jo en ny sjanse om EL kommer som vanlig da[:)]
Bare mensen kunne komme nå,IKM i dag,så blir jeg ferdig med det[:)]
Men utrolig vondt er det ja[:@][:@]
 
Først-lei meg for at det gikk som det gikk-trøstekleM  vet det ikke er lett.Men straks kommer det jo en ny pp,der dere kan lage en spire [:)]
 
Håper du har en normal sylus,og at du ikke må vente leeenge til neste EL da [;)] 
 
Og helt riktig,når man er befrukta er det letterer å se å kjenne systen.den vokser i takt med egget/embryo.jeg hadde 2 i magen,så jeg holdt nesten ikke ut smertene.Så vet åssn du har/hadde det!
 
^^krysser fingrene for at din TR skal komme NÅ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 
Back
Topp