Påvei til føden :) håper det er min tur :)

Tuppelura92

Glad i forumet
Etter 12 timer med rier på onsdag, så kom de "endelig" tilbake i natt, og nå har de vært hvert 3 minutt, så hvert 10 min, og så 3 min igjen, så nå reiser jeg til føden og håper på at det skal skje noe :) jeg krysser fingrene hvertfall :) så klar for å bli ferdig :)

Lykke til :D

Lykke til! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har sterke gode rier sa jordmor, og 1 cm åpning :/ men hun sendte meg hjem igjen i håp om at jeg skal få slappe av, og at det skal bli litt tettere rier :) men kjipt å reise hjem når man vil ha babyen sin! :(

Riene blir bare sterkere og sterkere, nå holder jeg snart ikke ut mer :( trodde de var vonde tidligere i dag, men det trekker jeg tilbake! :(

Riene blir bare sterkere og sterkere, nå holder jeg snart ikke ut mer :( trodde de var vonde tidligere i dag, men det trekker jeg tilbake! :(

De blir mer vonde men det er nu bare bra det :)) tenk positivt så skal det nok gå bra gå i dusjn jeg var veeeldi mye i dusjn jeg :p å lykke til ♥ sender over mer fødestøv :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Man blir stadig overrasket over hvor vondt det faktisk er :p men for hver rie er du en rie nærmere å møte baby :) masse lykke til! :D

Spis noe mat og prøv så godt du kan å hvile. Skal ikke se bort ifra nå som riene er blitt sterkere at du slipper mange timer før du må inn å føde. :-D er så spent på dine vegne

Tømt hele varmtvannstanken, spist lunsj og prøvd å hvile, nå klarer jeg ikke annet enn å gråte når riene kommer, for de er så vonde :( men virka ikke som hu på telefonen på sykehuset var så gira på at jeg skulle komme enda :/

Back
Topp