G Godzilla Elsker forumet 9 Apr 2009 #22 Selvlagde og kjøpte egg...snuppa mi på 20 mnd har malt 2 av dem.....#stoltmamma#[;)] Kjøkkenvindu Krans på døra er pyntet med litt gåsunger Diss har jeg malt selv...hahahaha....blei jo litt søte!!! Inngangspartiet....
Selvlagde og kjøpte egg...snuppa mi på 20 mnd har malt 2 av dem.....#stoltmamma#[;)] Kjøkkenvindu Krans på døra er pyntet med litt gåsunger Diss har jeg malt selv...hahahaha....blei jo litt søte!!! Inngangspartiet....
3barnsmor*30 Forumet er livet 9 Apr 2009 #23 skal prøve å laste opp mine påskepynter.. de står innimellom rot og lagring av ting og tang pga oppussing... mye hjemmelaget..
skal prøve å laste opp mine påskepynter.. de står innimellom rot og lagring av ting og tang pga oppussing... mye hjemmelaget..
L Lilletrilletredjemann Glad i forumet Oktoberskattene 2015 9 Apr 2009 #28 Har igrunn ikke pyntet til påske, men har laget en krans med påskepynt som henger ute ved siden av døra. Reiret jeg laget til å ha på kransen. Den er blitt litt herjet i stormen , har hengt der i ett par uker nå. å så har jeg noen få egg i planten på stuebordet, har ikke kommt lengre med pynten i år, tar det igjen til neste år [:)]
Har igrunn ikke pyntet til påske, men har laget en krans med påskepynt som henger ute ved siden av døra. Reiret jeg laget til å ha på kransen. Den er blitt litt herjet i stormen , har hengt der i ett par uker nå. å så har jeg noen få egg i planten på stuebordet, har ikke kommt lengre med pynten i år, tar det igjen til neste år [:)]