~ Påskepynting 2009 ~

Hocapontas

Elsker forumet
Nå er jeg nysgjerrig på påskepynten deres, jenter !!

Påskepynt- bildegalleri ønskes [:D]

La nettopp ut et bilde da, men har pyntet bittelitt mer, så skal ta nytt bilde og legge ut snart[;)]

Eier ikke så mye som en kylling engang jeg, så kommer ikke til å pynte noe. Skal kjøpe meg noen tulipaner denne uken, men det er alt.

Her er litt av vår pynt (pynter mest for barna's skyld- eldstejenta på 4,5 år synes det er fryktelig fint her nå [:D]);

Herregud Marit-mor, så mye fin og ordentlig pynt du hadde da. Hvor har du kjøpt alt det da? Tør ikke å vise mitt da, har bare sånn piperenserkyllinger jeg[8D] Men kan legge ut det Magnus lagde i bhg kanskje[;)]

Så fint du har pynta Marit_mor![:)]

Har pynta litt jeg og, men halve er jo tatt ned igjen (klåfingra unge...).
Får ta bilde når han har lagt seg og jeg har fått rydda opp igjen[:D]

Her er all påskepynten vi har - alt som ungene har laget i bhg i år[:D]

Regner med å få handlet litt påskepynt på salg og pynte neste år[:)]

Godt å se at det er flere som bare har barnehagelagd påskepynt og ikke pynta masse... Påsken kom litt brått på meg i år gitt... Fikk en påskeoppsats av moder'n i forrige uke da, ellers så er det underfundige gule barnehagekreasjoner som står for påskestemningen her

Litt av pynten[:)]

¨
ååå sånne greiner har eg så lyst på..

Hahaha, nei nå må dere gi dere ja !! [:D][:D]- bare såvidt jeg ville vise frem her!
Det meste er kjøpt veldig billig, men hvor spesifikt husker jeg rett og slett ikke. Lenge siden jeg har kjøpt noe nytt nå altså..

Er jo litt stas med den påskepynten også da, særlig når man har barn synes jeg.
Har påskepynt fra barnehagen vi også, men de vil eldstejenta ha på rommet sitt selv.. [:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Så koselig [:)]
Den lang-bein kyllingen (hehe) oppe til venstre har eldstejenta vært og kjøpt seg også [:D] Den SKULLE ho ha på rommet sitt ! Søt [:)]

ORIGINAL: Marit_mor

ORIGINAL: *p!nk smile*

Så koselig [:)]
Den lang-bein kyllingen (hehe) oppe til venstre har eldstejenta vært og kjøpt seg også [:D] Den SKULLE ho ha på rommet sitt ! Søt [:)]

Hehe den er søt ja [;)]

ORIGINAL: Marit_mor

Her er litt av vår pynt (pynter mest for barna's skyld- eldstejenta på 4,5 år synes det er fryktelig fint her nå [:D]);

Steiki for noen stilige kyllinger på det første bildet!!!
Hvor er de kjøpt?

ORIGINAL: ~Alexandra~

Steiki for noen stilige kyllinger på det første bildet!!!
Hvor er de kjøpt?

Hehe, takk- husker ikke heelt hvor jeg kjøpte dem.. Har kjøpt endel av pynten min i hus&hjem avd på Coop Mega'en her faktisk, mulig jeg kjøpte dem der.. ?! [8|]

Her er min påskepynt
 Magnus har jo lagd det fine kortet da

Vinduskarmen

Og denne har Magnus også lagd

Disse påskeliljene står ute. De har sprunget ut helt nå, men gidder ikke å gå ut i regnet og ta bilde av dem nå..

Kan prøve å få tatt bilder å lagt ut i morgen men det er ikke så mye å det er bare sånt ræl som jeg har kjøpt i løpet av mange år... hehe... men det er koselig synes jeg så da pynter vi med det vi har å kjøper et par nye ting vært år... [:D]

har påskepynt (små egg) oppi norgesglass...

Back
Topp