Påskeplaner?

linegj

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Noen som har planlagt noe i påsken?

Er litt vanskelig å planlegge når vi ikke vet når lillesøster kommer, men vi satser på sol og hjemmepåske med kvikklunsj og appelsin i hagen og kanskje en tur i fjæra for å grille litt! Så får vi gjøre det beste ut av det med enten mens vi venter på baby eller med baby på slep :D
 
Her har jeg planlagt keisersnitt 11.04, og må regne med å være 4-5 dager på barsel. Så kommer hjem på termindatoen altså 16.04 (tirsdag i påskeuka) :) Så blir nok rolig hjemmepåske ❤️ Vil tro det kommer litt folk for å hilse på lillesøster ellers blir det litt ut om været er fint :) Vurderer å gjemme påskeegg til storesøster ute:)
Jeg får jo ikke styre så masse de første ukene :p
 
Her har jeg planlagt keisersnitt 11.04, og må regne med å være 4-5 dager på barsel. Så kommer hjem på termindatoen altså 16.04 (tirsdag i påskeuka) :) Så blir nok rolig hjemmepåske ❤️ Vil tro det kommer litt folk for å hilse på lillesøster ellers blir det litt ut om været er fint :) Vurderer å gjemme påskeegg til storesøster ute:)
Jeg får jo ikke styre så masse de første ukene :p

Så rart det må være å vite akkurat når baby kommer, men sikkert litt godt også:D Håper på sol så får dere en fin hjemmepåske, blir godt å få tid sammen før hverdagen starter for fullt :Heartred
 
Så rart det må være å vite akkurat når baby kommer, men sikkert litt godt også:D Håper på sol så får dere en fin hjemmepåske, blir godt å få tid sammen før hverdagen starter for fullt :Heartred
Ja er veldig rart egentlig. Man vet at så lenge ikke noe skjer før den 11.04 så er svangerskapet over torsdag i neste uke. :eek: Med første viste man aldri når ting skulle skje og hun kom 39+0 etter igangsettelse :)
Ja, håper virkelig det blir fin vær i påska, er så godt å være ute da. De siste ukene her nord har enten vært snø eller regn, så kjenner jeg trenger fin vær :p
 
Termin skjærtorsdag her, så ikke lagt noen planer. Blir nok late-dytte-i-seg-påskegodt dager, evt noen turer i skogen med nevø og søstern hvis det er fint vær. Sikkert en påskemiddag hos pappa også, hele familien til mannen reiser bort så.
 
Her blir det hjemmepåske:) termin på langfredag.. er såpass lite bevegelig om dagen, at jeg tenker det blir masse kos og grilling på verandaen, påskeeggjakt i Hagen osv.. kanskje tar vi oss en kinotur:)
 
Hjemmepåske med forhåpentlig vis fint vær og trilleturer. Grille pølser og drikke kaffe med gode venner som kanskje dukker opp på baby besøk :) så langt har det vært lite besøk.
 
Min eneste plan er å spise marsipan :p Termin uka etter påske, så blir stille og rolig :) Med mindre han bestemmer seg for å komme litt før, selvfølgelig! :p
 
Vi har ingen planer, termin palmesøndag så forhåpentligvis er det mye babykos i påsken :happy:
 
Åh ja.. min drøm? Lillesøster kommer denne uka og vi bruker påsken på å gå tur og på ski i sola med storebror Drikke kakao og bare være masse UTE i nærområdet... ja - ja - ja! Jeg må ut å gå snart.
 
Ingen planer :)
 
Ingen planer, termin etter påskeuka. Så håper på en avslappende by-påske med mye godis, filmer og god mat med mannen :) Fint vær så vi kan grille på balkongen hadde vært deilig :)
 
Her får påsken bare komme å gå :p ingen planer. Mannen jobber. Så blir å kose masse med storesøster å baby når den tiden kommer :Heartred

Mulig besøk av familie da :)
 
Mannen jobber her og, så det blir rolige dager med ungene. Men spent på om baby kommer før, i eller etter påske.
 
Skal ha født før påske. Storebror er hjemme fra barnehage, så vi drar til søstera mi og niesene og baker, tegner, pynter... Enten det, eller helt rolige dager hjemme uten noen planer.
 
Ingen planer, bortsett fra besøk av familie. Det er første påsken på 7 år at vi ikke reiser bort
 
Back
Topp