Påskeplaner

Donna

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Hva er deres planer denne påska? Vi skal ikke på no hyttetur i år til ungenes store skuffelse. Synes det er litt risky så få uker før termin og reise langt vekk. Så her blir vi hjemme og slapper av. Ting kan jo skje.. :rolleyes:
 
Drar på fjellet. Legedekningen der er vel strengt tatt vel så god som i Oslo akkurat denne uka...
 
Her blir det å være hjemme, kanskje en tur til foreldrene mine. Spørs om dem har fått opp sprikelsengen [emoji4]
 
Her blir det å være hjemme. Samboeren skal jobbe litt neste uke, og har ikke laget oss noen påsketradisjoner. Regner med vi lager tradisjon når småen blir stor nok til å forstå hva som skjer [emoji4]
 
Pleier vanligvis å jobbe i påska. Denne gang, når begge har fri, er jeg høygravid og blir dermed ikke noe reise. Håper på fint vær slik at vi får gått litt turer i nærområdet. Ellers satser vi på litt kvalitetstid sammen, finne på noe med venner og slappe masse av[emoji4]
 
Vi holder oss hjemme, litt fordi det er under tre uker til termin og litt fordi jeg ikke orker en over full hytte akkurat nå. :p Blir forhåpentligvis deilig å være hjemme å slappe av også. :)
 
Her blir det hjemmepåske i år. Vanligvis drar vi på hytta, men det dropper vi i år med en så liten baby. Så får vi heller kose oss med trilleturer, og finne på litt annet med de største innimellom.
 
Vi har reist på hytta [emoji4]. Den ligger ca akkurat like lagt fra sykehuset som huset gjør, kanskje fem minutter lenger[emoji4].
Fordelen der er at jeg har to tanter som disker opp og leker med eldste - så jeg kan bare kose meg [emoji16]. Mannen jobber litt inni mellom [emoji85]
 
Vi blir hjemme. Ville egentlig dra på hytta, men fikk beskjed om at det ikke kom på tale (ligger midt i skogen og man må gå på ski inn) . Så nå er planen å bruke tiden på å ordne og fikse ting hjemme i stedet .
 
Vi blir hjemme og finner på litt forskjellig med familie som er her i området. Bruker egentlig å dra på hytta, men med 4 timers kjøretur og heelt annet sykehus enn det jeg skal føde på, så blir vi hjemme :D har mer en nok som skal fikses å ordnes, så får nok bruk for tiden her hjemme :)
 
Termin 11. april og de andre barna har kommet hhv 9,9 og 13 dager før termin så vi holder oss hjemme. Vi skal dog få besøk og reise bort på besøk så det blir koselig :chicken:
 
Back
Topp