Påskeplaner?

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Urflisa nevnte akkurat at det snart er påske [emoji14]

Noen med noen spennende planer?

Eneste jeg har lyst å få til er jakt på påskeegg - alltid syntes det var morsomt. Både å delta som å organisere :) så får satse på litt mildt og fint påskevær :)

Jobber jo desverre litt,men blir en tur på hytten. Jeg mannen og frøkna blir 2 netter,men gutta blir lengre med besteforeldrene. Påskerenn,leting av påskeegg, lammelår og pinnekjøtt etc

Blir nok bare hjemme. Håper min mormor kommer opp i påsken. Blir middag hos mine foreldre. Noe mer vet jeg ikke.

Blir bypåske i år, tenkte å få ordnet hagen og beiset plattingen før sommeren kommer for fullt og vi ikke gidder å gjøre det (sånn som i fjor). Ellers tenker jeg å dra litt på besøk til folk :)

Hytta er planen, med mindre det blir kaldt. Må være ganske varmt før vi drar dit. Ellers blir det å ta en rolig påske, dra et sted.. kanskje til vannet og mate "gakk gakk" :p Ingen store reiseplaner egentlig. Men har satt dem opp på fri i barnehagen hele påsken, og antakeligvis f.o.m midten av neste uke faktisk.

Helga før påska skal vi til foreldra mine i Vesterålen. I påska er planen å dra til Finnmark til for å hjelpe ett vennepar som bygger hus.

Vi skal på fjellet :) så sant ungen er frisk, da.. [emoji849]

Back
Topp