Påskeplaner

Jeg hadde ingen bekkenproblematikk med T, men etter en pulktur med han fikk jeg innmari vondt. Og det var vel 2 år etter fødselen... Kvinner i forsvaret får fritak for å dra pulk :p
Hva? Jeg dro pulk stadig vekk da jeg var i militæret.. Hadde jeg bare vist! :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

I påsken har vi forresten ingen planer.. Aner ikke hvordan mannen jobber heller :p hytta skal vi nok ikke på, for den holder vi på å bygge på.. Snart ferdig nå da, men fet har tatt evig lang tid. Ikke strøm eller vann der heller, men akkurat DET hadde gått fint :) vi venter på brev fra riksen, for Elise skal inn å operere ganen sin rundt 6mnd (de måler etter termin), så om det blir før påske så må vi uansett være hjemme.. Jeg kunne tenkt meg sydentur igrunn, men det koster vel flesk i påskeuka :/

I påsken har vi forresten ingen planer.. Aner ikke hvordan mannen jobber heller :p hytta skal vi nok ikke på, for den holder vi på å bygge på.. Snart ferdig nå da, men fet har tatt evig lang tid. Ikke strøm eller vann der heller, men akkurat DET hadde gått fint :) vi venter på brev fra riksen, for Elise skal inn å operere ganen sin rundt 6mnd (de måler etter termin), så om det blir før påske så må vi uansett være hjemme.. Jeg kunne tenkt meg sydentur igrunn, men det koster vel flesk i påskeuka :/

Så spennende med operasjon da! Blir sikkert bra å bli ferdig :)

Ne-eei..? Det var vel ikke noe særlig?

Nei det var lumpet gjort, men han klarte ikke motstå det, hadde glemt det på stua hehe, fikk et nytt da:-)

Jepp, det blir veldig bra å bli ferdig med det :) grugleder meg!

Jeg skjønner det ja, det går nok bare godt skal du se:-)

Skulle vært på hytta, men sambo skal ha gips på beinet til uka igjen, så blei det ikke hyttetur i år:( Skulle dratt med flere vennepar av oss, men orker ikke og være på hytta med alle ungene alene:)

Skulle vært på hytta, men sambo skal ha gips på beinet til uka igjen, så blei det ikke hyttetur i år:( Skulle dratt med flere vennepar av oss, men orker ikke og være på hytta med alle ungene alene:)

Det skjønner jeg, håper dere får det fint hjemme :icescream

det skjønner jeg godt!!

Ja, blir bare mer stress enn kos, så da holder vi oss like gjerne hjemme:):) Kan grille pølser og marsmellows hjemme og vi:D

Ja det håper jeg også, det var bare sorgen i fjor:)

Ja, synes i grunn været generelt har vært dårlig de siste 4 årene og hvertfall når det gjelder sommer`n:( Bare regn jooh :dontknow

Ja, synes i grunn været generelt har vært dårlig de siste 4 årene og hvertfall når det gjelder sommer`n:( Bare regn jooh :dontknow

Ja, enig, jeg hadde håpet på en fin sommer i fjor, siden jeg var strandet her hjemme, men akk :fucyc

Helt ærlig er jeg litt glad for at fjorsommeren ikke var så altfor varm :p

Ja, enig, jeg hadde håpet på en fin sommer i fjor, siden jeg var strandet her hjemme, men akk :fucyc

Yes, dritdårlig sommer:( Håper det blir knallvær og god varme i sommer:D

Back
Topp