påskeplaner?

S-mamma

Gift med forumet
På tide å poste en tråd [:D]

Hva skal dere i påska?

vi har fri ei hel uke[:D]
vi skal være med slekt, gleder meg til ei rolig påske og god tid [:)]

Jeg og ungene reiser til pappa og besøker familien der i Tønsberg fra lørdag-tirsdag [:)]
Pappa har ikke sett mini siden hun var 1 uke så jeg gleder meg [:D]

Vi skal på påskeferie [:D]

Jeg bruker jobbe i påsken så dette skal bli deilig. Masse kos og treffe venner og familie. Vi gleder oss alle sammen! Eiriken snakker om bestefar hver dag nå [:D]

Snuppa skal være hos pappaen sin, så da vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på.. mulig det blir en hyttetur! [:)]

Gubben skal jobbe HELE påsken han,så vet ikkje hva vi skal finne på. Hadde håpet på hyttetur,men ser dårligt ud

Jobber i påsken jeg[&o]

Skal jobbe mandag, tirsdag og halve onsdag, også reiser vi på hytta i Sverige med mamma, pappa og søstra mi. Skal bli fantastisk deeeeeilig!! [:)][:)]

barna blir hentet av svigermor på tirsdag, de drar på hytta ved sjøen, så drar jeg etter på onsdag etter jobb, jobber bare halv dag den dagen. Da har vi fri i 5 dager[;)] gubben er på sjøen så han får ikke blitt med i år heller[:(]

Jeg har fri i påsken i år så vi skal på fjellet med 2 vennepar. Det skal bli så deilig og gøy [:D]

jobbe mand og tirs, gubben og de to elste reise på kvamskogen te svigermor og jeg blir hjemme å slapper av med de to minste...orker ikke vere i ei innsnødd hytte med 2 spidoer på 2 år

Her skal vi bare være hjemme, får besøk av svigerbror og kjæresten, blir kjempekoselig[:D]

Forøvrig meldt dritvær heeeele påsken[:@]

Vi skal være hjemme og ordne litt i hagen ol. skal grave ut og bygge sandkasse i helga, også må jeg plante noen blomster, for her var det ingenting i beddene når vi flytta. Har store planer om å invitere Olivia og Enaj på lunsi i og ved sandkassa til uka....hehe

Første del er vi hjemme. Snuppa har fått huskestativ og trampoline [:D] Litt rydding i hage og hus må til.

Siste del blir KYSTPÅSKE!!
Selv om vi bor 30 minutter fra Hardangervidda og har hytter å reise til, så er jeg bare såååååååååååååååååååååååååååååååååååå fornøyd av vinter-snø-is [:'(][:'(][:'(]

Håper på å få en liten fisketur lengst ute i havgapet [:D] God påske, alle sammen [:)]

jobber man,tir og onsdag og påskeaften. dermed er det liten vits i å reise noe sted... vi har uansett så mye å henge fingrene i her hjemme.
Vi håper på besøk så det hjelper litt. Ryktet sier seg at det er meldt knallvær-krysser fingrene:)

Back
Topp