Påskeplaner da snupper?

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Vi drar bort imorgen etter Morten er ferdig på jobb. Da drar vi til Fosen med ett vennepar av oss som har en gutt på 20 mnd[:)] Skal seff dra midt i påskerushet og med ferge, tror det kan bli en lang tur, hehe[:)]
Morten har tatt seg fri de 3-dagene og nå ser jeg såååå fram til å få være sammen med HAN i noen dager. Han har nesten ikke vært hjemme siden fødselen (trening, og når det ikke er trening, så sover han[&:], og nå har søstra kjøpt seg leilighet som han er med å pusser opp[&o]...), så jeg er som regel hjemme alene med Ronja hele dagene til 8-9-tida på kveldene. Så jeg trenger litt avkobling kjenner jeg...

Hva med dere jenter?

Det blir nok godt ja!! Trenger jo litt kjæreste tid også :)

Jeg skal ned å hente min søster i morgen, så skal hun bli med hjem til oss å være noen dager. Sambo har ikke fri før på torsdag, og da skal vi oppover for å besøke min far og småsøsken! Gleder meg veldig, men regner med det blir litt stress siden søsknene mine bare er 5 og 3 år gamle, hehe!! Så spennende med en liten baby vettu, men ikke alltid man skjønner hvor lite de tåler, så man må være på vakt ja! [:D] ellers tror jeg ikke det er noe spesielt, kanskje klemme inn litt vennetid samtidig da vi kan få litt barnevakt hos pappa! =)

Søndag skal me ha barnedåp for dollisen

Langfredag reise me til Stryn på hyttetur at me ett vennepar me familie [:D][:D][:D]

Kjenne ej e litt spent på å reise vekk for første gong me dollisen [:o]

Driver og pakker kofferten nå (hjelpes så mye mer komplisert det er når man har ei lita ei med seg, sååå mye mer å tenke på) også tar vi nattoget nordover til mormor og morfar som veeeenter sååånn på deres nyeste barnebarn. På onsdag kommer søsteren min og hennes familie også, så da blir det fullt hus og masse bråk [:D] Har to nydelige tantebarn på 1,5 og 5 år.

Han eldste er såååå glad for at tante lise og onkel aren har gitt han et nytt søskenbarn[:D][:D] og hun minste er veeeeldig opptatt av når Ylva skal sove og dette faktum at Ylva får ha tutten så mye hun vil, ikke bare når hun sover.. Den ble stålet et par ganger sist.. hihiih.

Haha[:D]
Ronja har ett søskenbarn på 4 år som nettopp har sluttet med smokk (ja, det stemmer[&o]). Hun påpeker heeeele tida at hun bruker IKKE smokk når hun ser Ronja har det! For hun er jo stor!! Og hun skjønner ikke helt hvorfor Ronja bruker smokk heller, haha[:)] Fort glemt den tutten visst! Jeg (kynisk) som jeg er, tror egentlig bare at hun er sjalu[:D]

Ja det blir nok godt med litt kjæreste tid da jah siljegulli [:)][;)] Må kose dere masse [:)]

Her blir det først selskap i helgen og på onsdag 31.mars reiser vi til mamma og stefaren min [:)]
der kommer også søstrene mine med kjærester og tante barnet mitt på 9 år [:)] gleder meg kjempe masse :)
men det tar 6 timer å kjøre dit så er litt spent på åssen det skal gå med lille snuppa. Men har planlagt flere stopp og vi tar oss gooood tid [;)]

Pleier alltid å være så fint vær hos mamma og de i påska så det blir nok en del turer, grilling og solings ute på terassen [:)]

veit ikkje:) Skal på trilletur med ei venninne som skal vere hos familien i to veker (ho bur i årdal).. Er fadder til jenta hennas, så gleder meg veeldig til å sjå dei igjen! [:D]
og så skal eg i familieselskap på skjærtorsdag:) då har bestefar bursdag:) :)

Her skal Malin, samboeren og jeg bare ta det rolig her hjemme![:)] Samboern har fri, og det skal blir godt!![:D]

Vi skal på hyttetur, men drar ikke før på onsdag i neste uke da. Mannfolket jobber tom natt til onsdag, så satser på at vi drar når han kommer hjem for å slippe unna rushtrafikken... Skal bli såååå deilig å komme seg litt bort fra byen!! Hele familien min er der, spredt rundt på 3 hytter med ca 3 min gange mellom, så regner med at vi ikke får sett stort til lillegutt selv, han går vel på rundgang vil jeg tro [;)] Drar hjem igjen fredag, da regner jeg med at vi har fått vår dose med familie og hytteliv. Litt ekstra slitsom siden vi ikke har innlagt vann på hytta. Utedo i mars/april kan være småkaldt [;)]

vi skal bare kose oss hjemme i påsken, kanskje tar vi oss en tur til haugesund for å besøke farfaren, tante, kusiner osv til sambo[:D]

Vi skal til Spania vi! Og skal være i Alicante 10 hele dager! Det blir deilig det!

Back
Topp