Påsken.

ORIGINAL: * Bobbo *

Hva er planene deres for påsken da jenter?

Vi reier til Gol på lørdag som kommer, og blir der ett par dager.
Påsken blir vi hjemme. Håper på knall vær, så vi kan holde på litt ute.
Må male huset, så hadde vært deilig å få begynt da.

På påskeaften skal vi kanskje til ett vennepar. Kose oss i utespa. Digg. [:)]

Her er det Køben som står for tur. Det skal bli så godt! Også er det skogen, venner, familie og sofaen som skal prioriteres. Bare nyte fridagene. Gleder meg.

BLÆÆÆÆ 4[8|] blir jeg, dere andre er jo bare barnerompene dere i forhold, eller for å si det som det er dere har den perfekte alder[;)] 21. mars var det her, skal si det blir en laaaang langfredag ja[:'(]

Guria:
er trønder du oxo? jeg blir oxo 26år på påskaften...vi er trøndere,like gammel og født på samme dag...stilig...hihi[:D] jeg hadde oxo håpet og trodd at jeg skulle ha blitt MAMMA før jeg ble 25år eller i løpet av dette året...men nei da...sånn har det ikke blitt...fyller 26 år...lurer egentlig på når jeg skal bli gravid,men prøver heller å tenke på at jeg er heldig viss jeg i det hele tatt skulle bli gravid...egentlig vil jeg bare bli det...men jeg må bli det innen 10 år da...men,men...tiden vil vise...her blir det adopsjon viss vi ikke får prøverør-baby,så vi får se...[;)]

Babyhåp:
stilig...hvilken dato da?[:D]

ORIGINAL: CiZzYeN

Guria:
er trønder du oxo? jeg blir oxo 26år på påskaften...vi er trøndere,like gammel og født på samme dag...stilig...hihi[:D] jeg hadde oxo håpet og trodd at jeg skulle ha blitt MAMMA før jeg ble 25år eller i løpet av dette året...men nei da...sånn har det ikke blitt...fyller 26 år...lurer egentlig på når jeg skal bli gravid,men prøver heller å tenke på at jeg er heldig viss jeg i det hele tatt skulle bli gravid...egentlig vil jeg bare bli det...men jeg må bli det innen 10 år da...men,men...tiden vil vise...her blir det adopsjon viss vi ikke får prøverør-baby,så vi får se...[;)]

Babyhåp:

Hehe, jeg er nok født og oppvokst lenger nord i landet. Men flyttet hit etter endt videregående, og følte meg hjemme med en gang! Både mannen min og jeg er tilflyttere, vi kom hit sammen etter videregående (da som bestevenner). Så ble det til at vi begynte å studere her og vi fikk oss begge faste og gode jobber. Så nå er det ikke snakk om å bo noen andre plasser enn her [:)] 
Ser vi har en annen ting tilfelles, vi giftet oss i juli [:D] Jeg tenker nok veldig likt som deg, mitt største ønske nå er å bli gravid i det hele tatt, ikke hvilken alder jeg er i da eller når på året det blir. Vi er åpne for adopsjon vi også.. men først må vi prøve ut prøverørs [:D]

ORIGINAL: Sarah

Hva er planene deres for påsken da jenter?

Vi reier til Gol på lørdag som kommer, og blir der ett par dager.
Påsken blir vi hjemme. Håper på knall vær, så vi kan holde på litt ute.
Må male huset, så hadde vært deilig å få begynt da.

På påskeaften skal vi kanskje til ett vennepar. Kose oss i utespa. Digg. [:)]

Her er det Køben som står for tur. Det skal bli så godt! Også er det skogen, venner, familie og sofaen som skal prioriteres. Bare nyte fridagene. Gleder meg.

Køben, nå ble jeg missunelig. Elsker køben, vært der nå 2 sommerer på rad. Kos deg masse.
[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Guria

ORIGINAL: CiZzYeN

Guria:

Babyhåp:

Hehe, jeg er nok født og oppvokst lenger nord i landet. Men flyttet hit etter endt videregående, og følte meg hjemme med en gang! Både mannen min og jeg er tilflyttere, vi kom hit sammen etter videregående (da som bestevenner). Så ble det til at vi begynte å studere her og vi fikk oss begge faste og gode jobber. Så nå er det ikke snakk om å bo noen andre plasser enn her [:)] 
Ser vi har en annen ting tilfelles, vi giftet oss i juli [:D] Jeg tenker nok veldig likt som deg, mitt største ønske nå er å bli gravid i det hele tatt, ikke hvilken alder jeg er i da eller når på året det blir. Vi er åpne for adopsjon vi også.. men først må vi prøve ut prøverørs [:D]

Hvor i nord er du fra??? jeg digger nordlendinger...har en historie på lur angående det,men den blir for kjedlig skriftlig...hehe
Hvilken dato giftet dere på da? 07.07.07 her[:)][:)]
ja samme når det sjer når det ikke ble som planlagt,det viktigste er å få oppleve å bli foreldre...om det blir enebarn eller ikke er ikke så viktig, bare det å få et barn....men selvsakt så er det største ønsket å bli gravid,men går ikke det så gjør det ikke det...får håpe det klaffer på prøverør til oss alle...
Hvor i Tr.heim bor dere da?[:)]

Nå er det bare ett par timer til vi setter oss i bilen og kjører til Gol.
Det skal bli så deilig.

Ha en fortsatt fin helg, og riktig god påske.

Stor klem.

Nå er det bare ett par timer til vi setter oss i bilen og kjører til Gol.
Det skal bli så deilig.

Ha en fortsatt fin helg, og riktig god påske.

Stor klem.

God tur!

Back
Topp