Påsken.

*Bobbo*

Forumet er livet
Hva er planene deres for påsken da jenter?

Vi reier til Gol på lørdag som kommer, og blir der ett par dager.
Påsken blir vi hjemme. Håper på knall vær, så vi kan holde på litt ute.
Må male huset, så hadde vært deilig å få begynt da.

På påskeaften skal vi kanskje til ett vennepar. Kose oss i utespa. Digg. [:)]

Jeg blir hjemme i påska, min man har bare fri 3 dager på rad. Jeg jobber de vanlige dagene. Men ellers så har jeg bursdag på langfredag, desverre så blir jeg et år eldre, og det liker jeg ikke. Men det blir nok masse god mat da (sunn mat også, har jo litt tid til overs) Lammelår har jeg bestilt, så for jeg se hva min bedre halvdel vil ha en av de andre dagene da, ellers blir det lett og sunn mat. Eller tapazbord hadde også gjort seg, har en tapas bok som jeg ikke har prøvd så mye fra enda. Så håper jeg at jeh kan kose meg på hverandaen med et pledd og en god bok; krim i masse sol. Tja hva fornoe mer; se på påskekrimen og påskenøttene på TV. Gå noen turer i flott påskevær med masse sol. He he...påske godt blir det nok også, kan jo ikke skulke det selv om jeg foretrekker å være mest sunn da. Lade opp bateriene før neste IVF start.

Vi reiser til Sola på ferie, men skal jobbe mandag - onsdag i neste uke. Og jeg har bursdag på påskeaften, så den blir da feiret på Sola. Lite planer for påska, skal kose oss sammen med familien. Håper det blir sol, så kan jeg kanskje slappe av med en god bok i solveggen [:D]

Jeg har oxo bursdag på påskaften (og mine t brødre er trilling jeg da) hihi[:)] ellers  skal vi på bursdagsparty t min kjære trillingbror,så skal vi i bursdag til en av mine tantebarn,tirsdag etter helga..invitere et vennepar på middag...så skal vi passe vårt minste tantebarn fra onsdag til fredag...hihi...hun er da 6,5mnd...det blir herlig[:)][:)]
ble litt mye fram og tilbake her,men det meste skjer i påskeuken...hihi...være skikkelig sosial,håper på fint vær,så kansje vi kan gå litt turer..hihi[:D]

HÅPER PÅ EN SUPERFIN PÅSKE,SKAL BLI GODT MED FRI...HI[:)]HI[:)]

ORIGINAL: CiZzYeN

Jeg har oxo bursdag på påskaften (og mine t brødre er trilling jeg da) hihi[:)] ellers  skal vi på bursdagsparty t min kjære trillingbror,så skal vi i bursdag til en av mine tantebarn,tirsdag etter helga..invitere et vennepar på middag...så skal vi passe vårt minste tantebarn fra onsdag til fredag...hihi...hun er da 6,5mnd...det blir herlig[:)][:)]
ble litt mye fram og tilbake her,men det meste skjer i påskeuken...hihi...være skikkelig sosial,håper på fint vær,så kansje vi kan gå litt turer..hihi[:D]

trilling så spennandes da, er tvillingbrødrene dine enegga og du det andre egget? Er det naturlige måten eller var det med hjelp? Jeg er tvilling bare jeg da  og vi er enegga tvillingsøsteren min og jeg. Den gangen når vi ble født så var det ikke IVF/ICSI og slikt.

Da var da svært så mange som har bursdag i påska da, det er minst en til!!!

eg skal jobbe eg[:D]

mandag skal vi på akvariet,tirsdag på bading- shopping, onsdag skal vi kanskje på voss eller en annen plass[:D] så eg skal koooooooooooose meg i påsken[:D]

Jeg skal kose meg hjemme, med besøk, snop, båtliv, positiv test på bursdagen min, sol, god mat og turer[:D]

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: CiZzYeN

trilling så spennandes da, er tvillingbrødrene dine enegga og du det andre egget? Er det naturlige måten eller var det med hjelp? Jeg er tvilling bare jeg da  og vi er enegga tvillingsøsteren min og jeg. Den gangen når vi ble født så var det ikke IVF/ICSI og slikt.

De er trillingbrødrene mine..ja,de er enegget og jeg det andre egget,så vi er trillinger og ikke at de er tvillinger...hihi[;)] det skjedde på den naturlige måten ja,så min mor var heldig...hehe[:)][:)]

Vi reiser på hytta til svigers på sotra første halvdel, og på kvamskogen til mamma og pappa siste halvdel. Det skal bli godt med masse god mat, og sikkert mest innekos sånn som været har vært her de siste månedene. Så det blir lenge til jeg får kommet meg på her igjen [:)]. Reiser rett fra jobb i morgen. Ferie.......

ORIGINAL: Guria

Vi reiser til Sola på ferie, men skal jobbe mandag - onsdag i neste uke. Og jeg har bursdag på påskeaften, så den blir da feiret på Sola. Lite planer for påska, skal kose oss sammen med familien. Håper det blir sol, så kan jeg kanskje slappe av med en god bok i solveggen [:D]

Hihi, jeg reiser også til Sola i påsken. Reiser hjem imorgen. Det blir DEILIG! Har du familie på Sola? Hvor på Sola skal du? Ble bare litt nysgjerrig [;)]

jobber nesten hele påsken jeg, men påskeaften skal vi til min familie og spise middag og 1 påskedag skal vi på hytta til svigers  skal sitte i en stol og lese krim.. bare kose meg!

blir godt å komme seg ut en tur, få noe annet å tenke på.. lade opp til neste runde..

Er så enig med deg cile30, det er så godt å komme seg bort litt.
Og det skal bli så deilig. Trenger å lade batteriene litt. [8D] 

Eg skal jobba ein del og så måååå eg lesa pensum[:'(] Men da blir vel nåken dagar med avslappning innimellom.

Gledar meg mest til påsken er over, for då skal me endelig på forsamtalen[:D][:D][:D]

gøyt at vi er flere som har bursdag da[;)] hvor gamle blir dere andre da? jeg bynner på mine 26 vintre...hihi[:)]
vi skal oxo slappe av og være veldig sosial i påska..hihi

jeg ønsker alle en super fin påske så må dere kose dere masse[:D]

I påsken skal jeg jobbe noen dager. Etter det reiser vi på hytta,det glder jeg meg til. Skal bli godt og komme meg bort litt. Herligt det!!God påske alle sammen[:D]

ORIGINAL: babyT?

Hihi, jeg reiser også til Sola i påsken. Reiser hjem imorgen. Det blir DEILIG! Har du familie på Sola? Hvor på Sola skal du? Ble bare litt nysgjerrig [;)]

babyT? jeg har faktisk aldri vært på Sola, er litt spent! Det er storebroren min som har flyttet dit, så dette blir den første gangen vi drar på besøk dit da. Er da (som du sikker sjønner) ikke noe kjent der, men jeg vet at gata de bor i heter noe sånt som øygardsbakken? Kanskje det sier deg noe? Hvordan pleier påskeværet å være på Sola da? Her i Trondheim har vi sol og 7-8 grader, så er ganske deilig i disse dager [:)]

CiZzYeN, jeg fyller 26 år 22. mars [:)] I dag satt jeg og tenkte på bussen at jeg nærmer meg bare mer og mer 30 før jeg faktisk klarer å få noe barn, var liksom ikke det som var planen min da jeg var yngre.. Skulle få i allefall 1 barn før jeg fylte 25 tenkte jeg.. hehe, men, sånn er nå livet da.. ikke så lett å planlegge alt [;)]

ORIGINAL: babyT?

babyT? jeg har faktisk aldri vært på Sola, er litt spent! Det er storebroren min som har flyttet dit, så dette blir den første gangen vi drar på besøk dit da. Er da (som du sikker sjønner) ikke noe kjent der, men jeg vet at gata de bor i heter noe sånt som øygardsbakken? Kanskje det sier deg noe? Hvordan pleier påskeværet å være på Sola da? Her i Trondheim har vi sol og 7-8 grader, så er ganske deilig i disse dager [:)]

CiZzYeN, jeg fyller 26 år 22. mars [:)] I dag satt jeg og tenkte på bussen at jeg nærmer meg bare mer og mer 30 før jeg faktisk klarer å få noe barn, var liksom ikke det som var planen min da jeg var yngre.. Skulle få i allefall 1 barn før jeg fylte 25 tenkte jeg.. hehe, men, sånn er nå livet da.. ikke så lett å planlegge alt [;)]

Hihi, det er ikke så langt fra der jeg er vokst opp. Det er nabofeltet faktisk. Da jeg var liten var det bare et stort jorde der som vi brukte å leke på. Om vinteren rant vi på akebrett der de få gangene det var snø, og om sommeren og høsten sendte vi opp drager der. Er faktisk mindre enn en km fra Øygardsbakken til Skadbergbakken der jeg er vokst opp. Påskeværet på Sola varierer. Enten kan det slå til med skikkelig sol og deilige dager med over 10 grader, eller det kan plaskregne hele påsken. Satser selvfølgelig på sol og deilige plussgrader i år.

Om du aldri har vært der MÅ du ta en tur til Kvadrat. Det er utrolig stort der og masse kjekke butikker [:)] Jeg skal dit på lørdag formiddag og kjøpe bryllupsgave til søskenbarnet mitt. Skal på bryllupsfest på kvelden. Selvr vielsen hadde de på ishotellet i Alta for to uker siden.

25 blir jeg[:)]

Reiser på hyttetur nå i palmehelgen og så blir det nok jobbing på meg.
Store planer for selve påskehelgen har eg ikke. Håper å kose meg med
mannen, en god bok, påskekrim og god mat og så håper eg selfølgelig å
avslutte påsken med en positiv test[:D]

Back
Topp