Påsken

Vi pleier å være på hytta, men med en mnd til termin da så blir det ingen hyttetur:/ Så håper på pent vær og mye turer og grilling hjemme:-)

Vi skal på vogna:) scooter, skitur, bålkos og masse venner og barn :) gleder meg veldig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, vet ikke når påsken er engang. :p Blir vel det samme gamle, lese til eksamen og kanskje ta en familietur til pappa og de siden barnehagen jo har litt stengt, så får vi utnytte litt familietid også.

Jeg har jobbehelg og håper på å få jobba torsdag + mandag I tillegg til helgen...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Blir enten hjemme, en tur til Sørlandet eller føden.
Noe mer enn det kan vi ikke planlegge i år.
Kommer an på lillebrøster.

Samboern jobber natta i uka, og jeg har arbeidshelg i påska, så vi får kose oss når så godt vi kan, og håper på fint vær :)

Skal jobbe hele påsken så ikke særlig påske her. Mann og barn er hjemme.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det har vi :) Hyttetur med svigers og svoger :) Hvis ikke jeg får meg jobb, for da må jeg sikkert jobbe :P

Hyttetur til lifjeld:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Siden jeg føder snart (håper jeg) så blir det sikkert bare en liten tur på hytta, langfredag til 1. påskedag f.eks. og så kan vi være hjemme og slappe av de andre dagene. Er egentlig litt glad for å ha en unnskyldning for å slippe å være på hytta hele påska, det er familien til sambo sin tradisjon, ikke min.
Jeg er mer vant til å jobbe og være i byen i påska.

Føde. Har termin skjærtorsdag :D

Hvis været tillater det, blir det nok hyttetur fra palmehelga og noen dager utover (er litt avhengig av været da hytta ligger laaaaaaaaaaaaaaangt til fjells, laaaaaangt fra andre hytter og har null og niks av kommunikasjonsmuligheter). Selve påskehelga skal junior til pappaen sin og jeg selv skal jobbe, vakt fra lørdag klokken 6 om morgenen og til tirsdag etter påske klokken 8... *glede seg* NOT!!

Back
Topp