Påsken

jeg har mye jeg har lyst til å gjøre, men tør ikke å planlegge noe som helst.... det kommer litt an på om jeg skal ha ungene i påsken eller om faren skal ha dem også.

men av erfaring så vet jeg at det kan være langtekkelig med påske om man ikke gjør noe....

vi leier ut huset i påska og drar til danmark selv. tralala skal bli deilig å oppsøke våren og komme unna litt snø og fjell

Vi skal på hytten på voss[:)] sammen med hele min familie- gleder meg[:D]

vi skal i bryllup til min bror i San fransisco. Gleder meg, men gruer meg til den lange flyturen:(

Å jeg og samboeren skal være på hytta til søsteren hans palmehelga, bare oss to, gleder meg masse da skal vi nyte hverandre og ha det gøy.
Han har jobbet så mye i det siste og vi driver å pusser opp og da blir det liten tid til hverandre, så det skal bli godt. Resten av påsken skal han jobbe og jeg være hjemme.[:)]

Vi må nesten ta det litt som det kommer...
For ungene sin del, så håper jeg vi kan være på hytta, men gruer litt for meg selv... Å gå ut på utedo 5-10 ganger om natta og å ligge søvnløs i en dårlig (hvertfall i forhold til den vi har hjemme) seng er ikke akkurat drømmen for tiden[&o]
Dessuten tørr jeg ikke sitte på scooter nå, kan ikke ta badstu (er ett must på hytta[8D]) og bekkenet er for dårlig til å gå på ski eller så veldig mye i snøen i det hele tatt, såååee.... Vi får se[8|]
Hadde jo vært ok å kommet seg litt bort også da....
Men heldigvis har vi bare 20 minutter å kjøre til hytta, så det er jo fullt mulig å ta dagsturer!! Og kanskje kan ungene få overnatte litt på hytta til besteforeldrene (rett over veien for vår hytte) eller no[8D]

Skal på hytta i Valdres! Jobber tom. onsdag - vil ikke bruke opp fridagene våre før bebis kommer :)

Løser "nattetisseproblemet" ved å bruke sånn "innedobøtte"!

Foreløpig ingen planer. Men må tilstå at jeg ikke er så skrekkelig lysten på å reise på familiehytta til mannen med 14 andre, dårlige senger, lite søvn osv... i år [8|]. Guttene har nok lyst til det, vertfall om snøen blir liggende der for her i traktene ser det dårlig ut i alle nærmeste skianlegg gitt! Håper vi kan kose oss hjemme med dagsturer til feks strand, skog ol. Og lage god mat og ha spillekvelder med naboer / venner [:)]
Sove dårlig, foretrekker jeg å gjøre i egen seng [:)]

Foreløpig ingen planer. Men må tilstå at jeg ikke er så skrekkelig lysten på å reise på familiehytta til mannen med 14 andre, dårlige senger, lite søvn osv... i år . Guttene har nok lyst til det, vertfall om snøen blir liggende der for her i traktene ser det dårlig ut i alle nærmeste skianlegg gitt! Håper vi kan kose oss hjemme med dagsturer til feks strand, skog ol. Og lage god mat og ha spillekvelder med naboer / venner
Sove dårlig, foretrekker jeg å gjøre i egen seng

Signerer!!

Back
Topp