M
My heart
Guest
Husk på det.. du kjenner ikke meg, jeg utleverer ikke meg selv her inne i særlig stor grad. Hva jeg har av kunnskap, erfaringer og opplevelser vet du ingenting om. Jeg vet bare at om alle hadde tenkt som meg og deg hadde det vært veldig fint både når det gjelder å dele og å åpne seg for villt fremmede, både på sosiale medier og i lokalavisen.Jeg måtte se om jeg faktisk skrev det riktig, men fant ikke tråden i farten
Deg
Det kan være at jeg vinkler det negativt, men jeg er jo ikke den eneste da (etter den andre tråden å dømme).
Sannheten er at det sitter en haug skrudde folk rundt om som både er dømmende, og som overhode ikke bør vite for mye om enkelte.
Om et av barna til min kjære nabo begynner med narkotika, skulker skolen, eller får et problem.. om det så er 7 år fram i tid kan folk fort tenke at; aaaah... men den gutten har da ikke hatt det lett.. husker jo den reportasjen av moren som var psykisk syk, selvmord, angst, osv osv - folk legger på, og drar beslutninger.. derfor det er så sykt skummelt å dele med verden