Påskekos

Hedwig

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Hei flotte mai-damer! Nå sitter jeg litt bekymret på hytta :( Jeg fikk nemlig en UVI forrige uke, og tar antibiotika for det nå. Dette i seg selv er ufarlig, men har klart å bli ordentlig sjuk i tillegg. Er full i feber, verker i bihulene og halsen og har rennende/tett nese. Noen som vet om alt dette er farlig for vesla?

Jeg vet ikke, dessverre, men god bedring. <3

Huff! Høres ikke noe godt ut. Vet ikke om det er farlig... Men er du bekymret så ta en telefon. Bedre å ringe en gang for mye. Riktig god bedring :-)

Ta en telefon til legekontoret. God bedring, håper det går fort over!

Ville ringt legekontoret å spurte de så slipper man å gå å gruble i påsken. Men vil hvertfall ønske deg god påske og god bedring :)

Tror at så lenge det bare er virus så er det ikke noe annet å gjøre enn å holde feberen nede og få i seg masse væske. Har aldri hørt at feber skal være farlig, Men ring legen for å dobbeltsjekke at det ikke er noe fare :)

Hei flotte mai-damer! Nå sitter jeg litt bekymret på hytta :( Jeg fikk nemlig en UVI forrige uke, og tar antibiotika for det nå. Dette i seg selv er ufarlig, men har klart å bli ordentlig sjuk i tillegg. Er full i feber, verker i bihulene og halsen og har rennende/tett nese. Noen som vet om alt dette er farlig for vesla?
Hei.. sniker fra april.. er selv 39 uker nå og hatt en skikkelig forkjølelse nettopp med feber, hoste, tett osv i en ukes tid. Sjekket derfor litt opp, og det er viktig å holde feberen i sjakk med paracet 3x daglig (jeg måtte ta 2 stk for effekt) og det er ikke farlig.. ellers var det bare å få i meg masse vann og energi og roe helt ned.. snakket også med en lege som sa at det var flott å få det nå så hadde mini masse antistoffer etter fødselen.. :-) god bedring! Ikke kjekt å være syk og høygravid!

Ps: går det over 4 dagrr uten at det snur bør man dra til lege..

Back
Topp