Påskehormoner

Cavegirl

Flørter med forumet
I dag leverte eg inn reseptar på alt av nasespray og sprøyter [:D].  Då e vi snart i gong med vår andre runde med ICSI.  Skal begynne på spray i Påska... Det e no litt kjekt å vete at det skjer ting igjen... No spirar det å gror over alt ute - so det må no vere gode mulighetar for oss her inne og! [;)] E VELDIG klar for det also.

Såg at nåken klaga på lite aktivitet under "har prøvd lenge", men her er det kanskje enda stillare?  Det skal jo vere rekordmange som får hjelp på dette området no for tida - so det skulle vel vere mulig å få litt action her og?
Store påskeplanar nåken?

Eg synes også att det er litt lite liv her inne, men det er kanskje mange med meg som synes at det ikke er bare lett å skrive ned alt en går å tenke på.

Eg veit ihvertfall at eg skal prøve å bli flinkere, men eg har liten mulighet til å sitte på kvelden her inne, og da begrenser det seg jo litt, for når jeg er inne og skriver, føler jeg at jeg kommer litt sent inn i diskusjonene. Ja, ja, ikke noe å gjøre med det.

Ellers så skal jeg slappe av og kos meg med mann og hund i påska, så for vi se hva som skjer. Tenkte å ta ting litt på sparket eller vær og dagsform.

Vil også ønske deg lykke til med nytt forsøk. Krysser fingre og tær for at dere for det til.

Hei, ja det er til tider lite liv her inne, men som dere nevnte,,,Det er ikke alle som liker aa skriver om sine kvaler.. Og selv om man har proevd lenge er det ikke sikkert de har starta med assistert befruktning enda da..

Det høyres ut som ein god påskeplan!  Vi må nyte livet [:D]!  Systra mi skal av gårde og hente hund i dag, so då blir det enda ein grunn til å gå tur - og det kan ikkje skade...[;)] Håpar å få oss ein tur på hytta, men vi tar ein dag av gongen og ser an veiret vi og... Kos dåkke i alle fall!

[:D]Haaper all avslappingen hjelper paa at spirene skal sitte sier naa jeg..hehe..

God paaske

Ja, det gjere seg med litt skikkelig fri!  No skal eg lade opp batteria for fullt til neste runde [;)] Kose meg i vårsola, nyte livet og kose meg med mannjen i månge dagar til ende... Mmmmm! Deilig!

God påske til deg og! [:D]

Jeg skal starte med nesespray i påsken jeg å, skal ha ICSI denne gang, har hatt et ivf forsøk bak meg.
Da er vi likt i løypen[:)] Hvem klinikk hører du til på? Jeg i Porsgrunn...
Kankje vi havner på svangerskapsforum sammen hvis lykken følger med oss begge[:)] Det må vi krysse litt fingrer for

Ha en fin påske og kos dere masse!

Så spennende cavegir og Kate[:)] Jeg skal krysse fingra og håpe alt jeg kan på at dere lykkes nå!!!!!!!!!!!

Kor spennande då [:D].  Vi høyrer til Kvinneklinikken i Bergen og vi får satse alt på å vere i samme gruppe! Det er ICSI her og.  Trur det hjelper med vår, sol og varme [;)]

Ha ein flott påske du også.  No er det berre å begynne å sette på alarmen på 7 [:)]. Gledar meg eg...

Krysse, krysse...

Lykke til, begge to[;)] Håper at det snart er min tur, det er så kjedelig å vente...

Ja! Den lange ventetida er skikkelig kjedelig!  Det er omtrent akkurat eit halvt år sia vi hadde vårt forrige forsøk!  Maks uflaks med timing, so har det liksom blitt utsett og utsett...Men det er no verdt å vente på uansett! Er i god tru no når det spirar og gror over alt [;)]. Sol ute - sol inne! [:D] Lykke til med ventinga di!  det går nok bra skal du sjå!

Heia Cavegirl! Krysser fingre for deg. Lurte på hvor mange uker til sammen jeg bør vente meg før alt er over? Jeg har tatt nesespray i litt over en uke. Er i fin form, men er så utålmodig[:D]

Takk skal du ha [:)]. Har vore veldig kjekt å følge emd deg og framgangen din!  Det er ein inspirasjon for mange her inne!  Fantastisk fin gut du har fått deg!  Gledar meg til den følelsen eg og [;)]!

ORIGINAL: SB76

Heia Cavegirl! Krysser fingre for deg. Lurte på hvor mange uker til sammen jeg bør vente meg før alt er over? Jeg har tatt nesespray i litt over en uke. Er i fin form, men er så utålmodig[:D]

Har du begynt på nedregulerande hormon i form av nasespray?  Då skal du no ha fått ein plan for den neste månaden!  Eg begynte på nesespray 4.april og skal til egguthenting 7.mai - altså litt over en måne... Innsetting 9.mai.  Då får ein automatisk sjukmelding for dei tre dagane, men ikkje nåke meir uten avtale med eigen lege.  Det skal ikkje vere nødvendig med meir - sån uten vidare.  Viss du er innstilt på ikkje å sjukmelde deg, så går det sikkert heilt fint! [;)]

Back
Topp