I IronMaiden Forumet er livet 30 Mar 2007 #1 Slo meg nettop at vi reiser mandags morgen, og kommer hjem seeeeent torsdags kveld....... På fredag skal vi ha tre unger hele påsken....... Men da er vel butikkene stengt??????? Må altså ut å handle i dag.... (eller i morgen) Er det stengt helt til mandagen eter påske, eller?????[&:]
Slo meg nettop at vi reiser mandags morgen, og kommer hjem seeeeent torsdags kveld....... På fredag skal vi ha tre unger hele påsken....... Men da er vel butikkene stengt??????? Må altså ut å handle i dag.... (eller i morgen) Er det stengt helt til mandagen eter påske, eller?????[&:]
_my_ Elsker forumet 30 Mar 2007 #2 tom mandag 9 er det stengt... du bør nok handle i dag eller i morgen ja...
A anneha Glad i forumet 30 Mar 2007 #3 er vel ope neste laurdag, men det hjelpe ikkje deg så mykje så då må du nok handle idag eller imåra.. kos dokke[:)]
er vel ope neste laurdag, men det hjelpe ikkje deg så mykje så då må du nok handle idag eller imåra.. kos dokke[:)]
I IronMaiden Forumet er livet 30 Mar 2007 #4 Huff!!!! Jeg som tente at det var greit å "tømme kjøleskapet" før vi reiste[8D][8D][8D] Ja, ja!!!! Godt jeg kom på det!!! Skulle tatt seg ut med tre sultne unger og påskestengt!!![:D][:D][:D] Kan vel ikke bare leve på tax-free heller....[:D]
Huff!!!! Jeg som tente at det var greit å "tømme kjøleskapet" før vi reiste[8D][8D][8D] Ja, ja!!!! Godt jeg kom på det!!! Skulle tatt seg ut med tre sultne unger og påskestengt!!![:D][:D][:D] Kan vel ikke bare leve på tax-free heller....[:D]
ostepoppen Gift med forumet 30 Mar 2007 #5 oj...det ha itte je tenkt på hell. vi reiser på søndag og kjem hjem sent onsdagskveld..... tusen takk!!!!!!
oj...det ha itte je tenkt på hell. vi reiser på søndag og kjem hjem sent onsdagskveld..... tusen takk!!!!!!