Påskeferie

Vi pleier å dra på fjellet, men siden jeg har en utrolig dum jobbeuke i år blir det hjemme påske. Jobber man, tirs, ons og tors. Har helgen fri, men dagvakt igjen på mandag så blir ikke tid :( Mulig vi drar ut på hytta på Hvaler i frihelgen hvis dem melder fint vær, alltid godt å komme seg litt bort. Og for barna er det like mye påske å ta en tur dit som på fjellet :)
 
Haha. Svigerinnen min hamstret også hver gang de var hos oss. Bleier og mandler. Det er tro det eller ei billigere i Norge. ;)

Det er veldig mye som er billigere i Norge..alt av barneutstyr feks..
Knekkebrød, barnemat osv..
 
Er alt som det skal her hjemme, så har vi veldig lyst til å hove på campingvogna og dra bort i påska :) men må vente på at mannen kommer hjem fra sykehus først og se hvordan det går først :) Ifjor reiste vi til daftø i Strømstad i Sverige, fantastisk der.Så mulig vi kansje kjører ditt nå også, siden det tar oss bare en liten time ditt ;-)
 
Jeg gleder meg så utrolig mye til påsken i år! :D Jeg pleier å være sånn så dette når det nærmer seg jul, men i år er det påsken.. Kanskje det er fordi jeg går å ruger som en høne :laughing002

Hva skal dere i påsken? Skal dere ut på ski? :)

Vi tar nok halve påsken på fjellet, men tror jeg holder meg til langrenn og dropper slalombakken i år :) Å siste halvdel blir på hytta ved sjøen :) Jeg gleder meg sånn at jeg har lyst å gå å pynte nå :happy:

Hehe rugehøna:)

Ikke så mange planer ennå :)
 
Skal ta med meg ungene og reise på hytta med mamma og brødrene mine :) gleder meg like mye hvert år ;) mannen pleier å jobbe så da får vi oss en pause fra hverandre fram til selve påskehelgen ;) Sundt for forholdet :)
 
Vi reiser til Mallorca :)
 
Ikke noe spesielt. Jeg regner med at jeg må jobbe en del. Men blir det fint vær, så skal vi prøve å komme oss ut litt de dagene jeg har fri. Hadde jeg hatt muligheten, skulle jeg tatt ut ferie og reist bort med familien, det blir dårlig med ferie i sommer på oss.

Hadde påsken kommet senere hadde jeg nok stått på hodet i hagen.:joyful:
 
Ikke noe spesielt. Jeg regner med at jeg må jobbe en del. Men blir det fint vær, så skal vi prøve å komme oss ut litt de dagene jeg har fri. Hadde jeg hatt muligheten, skulle jeg tatt ut ferie og reist bort med familien, det blir dårlig med ferie i sommer på oss.

Hadde påsken kommet senere hadde jeg nok stått på hodet i hagen.:joyful:

Om det er noe trøst så blir det ikke ferie på oss i sommer heller.
 
Vi skal på hytta på fjellet :)
Både min familie og gubbens familie har hytter på fjellet, så vi blir å dele ferien på hver hytte.

Har også nettopp fått åpnet scooterløyper, så da kommer jeg meg til fjells selv om jeg ikke får til å gå på ski ettersom bekkenet protesterer :p Har ei aktiv hytteforening i vårt hytteområde, så vi har påskerenn med barneskirenn og over 100 påmeldte!
 
Vi får besøk av søsteren til mannen hele påsken. Alltid koselig :) Så det blir nok litt turer i skogen, grilling og påskekrim på kvelden. Selvfølgelig fortære egen kroppsvekt i snop :p Reiser nok på hytta til foreldrene mine helgen før påske.
 
Back
Topp