Påskeferie

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Jeg gleder meg så utrolig mye til påsken i år! :D Jeg pleier å være sånn så dette når det nærmer seg jul, men i år er det påsken.. Kanskje det er fordi jeg går å ruger som en høne :laughing002

Hva skal dere i påsken? Skal dere ut på ski? :)

Vi tar nok halve påsken på fjellet, men tror jeg holder meg til langrenn og dropper slalombakken i år :) Å siste halvdel blir på hytta ved sjøen :) Jeg gleder meg sånn at jeg har lyst å gå å pynte nå :happy:
 
Skal på hytta på fjellet også. Men har ikke skiklær som passer lengre. Blir bare langrenn her også men mindre turer på meg. Litt usikker på hvor lange turer jeg klarer å gå :)
 
Vi skal på hytta i Norge ved sjøen. Det skal bli deilig å komme seg bort.
Vi trenger bleier så på tide å få seg en tur hjem, haha.
 
Jeg gleder meg så utrolig mye til påsken i år! :D Jeg pleier å være sånn så dette når det nærmer seg jul, men i år er det påsken.. Kanskje det er fordi jeg går å ruger som en høne :laughing002

Hva skal dere i påsken? Skal dere ut på ski? :)

Vi tar nok halve påsken på fjellet, men tror jeg holder meg til langrenn og dropper slalombakken i år :) Å siste halvdel blir på hytta ved sjøen :) Jeg gleder meg sånn at jeg har lyst å gå å pynte nå :happy:
Jeg geder meg helt sinnsykt jeg også :D Det er lenge siden jeg har gleda meg SÅ mye til påska, men jeg tror det er fordi det blir lysere tider og nærmere sommeren som jeg også gleder meg helt sykt til. Ikke bare fordi at vi blir et liv rikere, men at det er ingen rim å skrape av ruta og heller mer sjans for kjolevær enn boblejakkevær :p
Men påska blir det full pupp med påskerenn, hyttekos og div, hvor vet jeg ikke enda, men jeg bare skal ;)
 
Påsken er min favorittferie, for den innebærer masse godteri, krim og bare pysj-liv om man vil det. Jula er mer pes sånn sett med alle selskaper osv, må jo pynte seg og ut av huset!

Gleder meg veldig, som alltid. Vi skal til Geilo på Bardøla i 4 dager og så skal vi en tur til svigermor i Sandefjord og så blir det sikkert et par dager hjemme i Stavanger med kos og rolig familieliv og forhåpentligvis litt tur ut i det fine været som jeg har bestilt :p

Ruge som ei høne, fniz :p
 
Ingen planer for påsken enda. Må se an formen min, kanskje en tur på hytten til svigers. Og litt påskeaktiviteter med mini :)
 
Åh, jeg grugleder meg til påsken! Elsker egentlig påske, og gleder meg til fridager med samboer og mini. Men vi skal på hyttetur med faren hans og søstre, som jeg ikke går så godt over ens med. Pluss at det er en hytte midt i et alpinanlegg, så alle skal jo stå der, mens jeg ikke kan i år :p Ikke kan jeg ta meg en tur på langrenn alene heller, pga bekkenet..
 
For første gang i livet skal jeg ikke på hytta på fjellet, men må sitte å skrive på masteroppgaven...:-( Ikke mange fridager før 15. mai her...!
 
Vi skal være hjemme å skru sammen kjøkken :p
Også skal feire 2 onkler og 1 nevø sin fødselsdag :)
Ellers så har vi ingen planer. Pusle med huset som er under oppussing av flinke fagfolk.
 
Glder meg ihjel til påske når både eldste dstters og mannen har fri❤️ Grilling og masse avslappende koseturer.Reiser sjelden bort i påsken
 
Vi skal på hytta i Norge ved sjøen. Det skal bli deilig å komme seg bort.
Vi trenger bleier så på tide å få seg en tur hjem, haha.

Haha. Svigerinnen min hamstret også hver gang de var hos oss. Bleier og mandler. Det er tro det eller ei billigere i Norge. ;)
 
Blir hjemme. Jeg skal jobbe (ulempen med å jobbe turnus). Ikke fått påsketurnusen enda men pratet så vidt med sjefen i går i vaktskiftet og forsto at jeg skal mest sannsynlig jobbe de fleste røde dager i påsken utenom palmehelgen og langfredag. Får se om vi tar en tur på hytta første halvdel. Får visst fri en del av de røde dagene i mai da heldigvis
 
Back
Topp