Påskeferie

Chamonix

Supermamma
*MIA*
Hva jobber du med, og har du ferie nå?

Jobber på sykehus selv, har ikke ferie, men jobber kun 2.påskedag, så ganske fornøyd :)
 
Jeg jobber med utviklingshemmede og skal jobbe mandag, tirsdag, fredag, lørdag og søndag neste uke...
 
Jeg et regnskapsfører, og har tatt meg ferie ja. Ikke jobb før 6.4 med mindre min kollega som er kontaktperson dersom noe ikke kan vente tar kontakt. I så fall har jeg og hjemme og fikser.
 
Jeg er pedagogisk leder i bhg, men sykemeldt. Nå blir det et par dager hjemme før vi tar turen til Grebbestad :)
 
Nå er jeg i permisjon, men jobber egentlig som barne - og ungdomsarbeider, og vi har fri i påska alle bhg.arbeidere i hele bygda, bhg'ene stenger i påske, jul og to uker på sommeren.

Mannen er bilmekaniker, han hadde fri hele påska i fjor, så i år tok han på seg å jobbe mandag og kort dag på tirsdag. :) De er bare 4 menn der, så greit å dele på å jobbe i påska :)
 
Jobber i barnehage. Skal jobbe mandag og tirsdag.
 
Jeg er i permisjon nå, men som kjøpmann i søndagsåpen matbutikk så skulle jeg egentlig ha jobbet lange dager hele påsken. Deilig å slippe også :D
 
Jobber i helsevesenet, så vi har i grunn ikke noe fri. Men jeg har ikke full stilling, så jobber bare onsdag før skjærtorsdag og så jobber jeg 2. påskedag.
 
Jeg er barnehagelærer og skal kun jobbe på mandag, avspaserer tirsdag. Onsdagen har jeg fri i utgangspunktet og da er det også halv dag, så barnehagen stenger klokken tolv uansett :)

Så deilig at du kun skal jobbe en dag da, godt med litt ferie!
 
Jobber på kundesenteret for regionsavisen, jobber i dag, mandag og tirsdag, og har permisjon på onsdag. Resten av påsken er fri. :)
 
Jeg er barnehagelærer og skal kun jobbe på mandag, avspaserer tirsdag. Onsdagen har jeg fri i utgangspunktet og da er det også halv dag, så barnehagen stenger klokken tolv uansett :)

Så deilig at du kun skal jobbe en dag da, godt med litt ferie!
Ja skikkelig heldig med turnusen :) jobber pinsen, men det er liksom ikke så farlig syns jeg :)
 
Er lærer, så har tatt ferie nå :)
 
Ja skikkelig heldig med turnusen :) jobber pinsen, men det er liksom ikke så farlig syns jeg :)

Pinsa er de eneste helligdagene jeg har fri i år pga turnusen min. Men passer greit da jeg skal reise bort da hehe
 
Jeg er sykepleierstudent, så velger å ta fri fra fredag - onsdag. Så har jeg tatt på meg alle de røde dagene bortsett fra lørdag.
 
Back
Topp