Påskeferie

Førstegangs

Glad i forumet
Flere som gleder seg til påsken? I år har vi endelig planer;) Vi skal på hyttetur og vi gleder oss veldig :D Skal gå på ski og spise masse godis :D

Jeg er vant til å jobbe hver eneste påske, men i år gleder jeg meg til påskefilmer og påskeegg hjemme. Kanskje litt utetid om solen kommer :)

Blir tur til svigermor :) mann og barn skal på ski :)

Vi skal på hytta hele påsken :D Fra fredag til søndag uken etter...masse alpintkjøring, langrenn, bålpannekos og hygge :) Gleder meg :)

Ja jeg gleder meg til en langhelg - desverre blir det nok ikke ski ol pga bekkenløsning :(

Vi skal på besøk til svigers torsdag-søndag i påskeuka :)

Skal kose oss hjemme og feire bursdag i påsken :-) og spise deilig mat og godis. Jobber litt, men har mye fri og :-)

Ja, gleder meg veldig! Og vi har heldigvis ingen planer :D gleder meg til en hel uke hvor vi kan gjøre akkurat det vi har lyst til :)

Jeg skal jobbe nesten hele neste uke og frøkna skal til faren. Men skal nyte et par dager med frøkna før hu reiser til faren og håper da på pent Vær :)

Ja. :D Skal jobbe mandag og tirsdag, men så skal vi på hytta. :)

Jepp. Reiser på hytta onsdagen i påsken og reiser vel å møter farssiden av familien min i løpet av påsken.

Hørtes koselig ut, skulle virkelig ønske vi hadde hytte å dra til. Vi får satse på å leie til neste år :)

Her blir vi hjemme, som vanlig. Pleier å ha oss noen turer i marka sammen med familie og venner, etterfulgt av grilling og kos.I år kommer mannens søster reisende fra Oslo, så da har vi besøk mesteparten av påsken. Gleder meg mest til å ha fri og få masse tid sammen med barna :)Etter leggetid tipper jeg hovedfokuset blir på påskekrim, påskesnop og rødvin :D

Back
Topp