Påskeferie

bjlind

Forelsket i forumet
Til påske kommer mamma og pappa fra Trøndelag på besøk. Gleder meg så til noen ekstra par hender med de to små. Kanskje jeg får farga håret som jeg ikke har fått gjort siden sist påske *småbarnsmor* :p

hva skal dere i påsken?? :)

Vi skulle egentlig til svigers, men har overtalt gubben til at vi heller drar dit i palmehelgen, så kan vi være hjemme i påsken:)

Deilig hjemme og. Vi drar på hytta palmehelgen å hjemme ellers :) med besøk og små utflukter blir det bra tror jeg :)

Vi skulle egentlig til svigers, men har overtalt gubben til at vi heller drar dit i palmehelgen, så kan vi være hjemme i påsken:)
Vi skal også til svigers i Hardanger :)

Deilig hjemme og. Vi drar på hytta palmehelgen å hjemme ellers :) med besøk og små utflukter blir det bra tror jeg :)
Herlig med hyttetur!
Litt appelsin og kvikk-lunsj, så er det perfekt :)

Vi skal nok være hjemme i påsken håper eg. Satser på sol og fint vær! Da skal vi gå masse på tur og kose oss skikkelig! :)
Når kan forresten de små sitte i bæremeis?

Skal være hjemme, mamma kommer innom noen dager :) så blir det sikkert en tur på hytta til svigers

Vi drar på hytta fra onsdag til søndag. Ellers blir vi hjemme. :) Gleder meg til å dra på hytta. Vi har ikke vært der med lillegutt ennå.

Vi drar på hytta fra onsdag til søndag. Ellers blir vi hjemme. :) Gleder meg til å dra på hytta. Vi har ikke vært der med lillegutt ennå.
Så gøy! Han kommer sikker til å kose seg halvt ihjel ;)

Ja, og gleder meg sånn til vi skal prøve på han et par tøfler som er der. Sambo kjøpte et par tøfler på Rørosmartnan i fjor. Gikk og kikket på de hele tidne når jeg var gravid, og så for meg hvordan de skulle passe til magetrollet. :)

Har så lyst til å reise på hytta, men side n vi bare har en bil og sambo jobber overtid den uja så blir det å være hjemme :(

Tror vi bare skal slappe av i påsken! Har vært så mye pes i det siste. Men kan tenke meg det blir en miniferie både til mamma og pappa og svigers :-)

Tror vi bare skal slappe av i påsken! Har vært så mye pes i det siste. Men kan tenke meg det blir en miniferie både til mamma og pappa og svigers :-)
Bor de langt vekke?

Back
Topp