Påskeferie :)

*trinemor*

Gift med forumet
Hva er planene deres for påskeferien da?

Jeg og Amelia har faktisk ferie hele påsken i år, så det blir deilig [:D]

Mannen jobber til og med onsdag da, men det blir jo noen dager på han også...

Det blir mest hjemmekos, men kanskje også en tur med Strømstad-Sandefjord [:)]

Mine planer for påsken er å renovere kjøkken[>:]
Mannen har fri fra nå til tirsdagen etter påske. Og Milja skal på ferie til foreldrene mine fra lørdag til vi er ferdige. Så regner med at kjøkkenet er ferdig i løpet av påsken.

ORIGINAL: Pigita

Mine planer for påsken er å renovere kjøkken[>:]
Mannen har fri fra nå til tirsdagen etter påske. Og Milja skal på ferie til foreldrene mine fra lørdag til vi er ferdige. Så regner med at kjøkkenet er ferdig i løpet av påsken.

Jaja, deilig å ha tid til å gjøre det ferdig når man første har begynt da [:D]

På onsdag reiser vi på hytta i Strømstad med familien min!
Blir deeeeeilig![:)][:)][:)]

Her blir vi nok hjemme, siden hytta ikke er så trivelig å være på nå(masse som må gjøres der å med 3barn er det bare dumt)

Her hjemme skal vi male soverommet og gjøre verandaen mer ferdig[:)] Men blir nok noen små turer her og der[:)]

Vi dropper hytta pga dårlig føre og skal stort sett være hjemme.
Håper på bra utevær, pølsegrilling og venner på besøk [:)]
Jeg jobber påskehelga, så vi får nyte dagene før det [:D]

Lite planer - frøkna skal i barnehagen mandag og tirsdag - vi skal på ul tirsdag - onsdag jobber jeg! Jeg håper veeldig på ei ekstra vakt eller to - men tviler iom at jeg har vært sykmeldt[&:] dårlig gjort, trenger pengene[:-]

Men satser på flott vær, og fin form og godt humør[:)] blir noe familiebesøk tenker jeg[:)]

Her skal vi få besøk av søstera mi som ellers bor i København. Hun har enda ikke sett Luna, så det blir stas:) Ellers bare slappe av.

Spennende med ultralyd da, Tuttelure:) Håper du oppdaterer oss! Tenk at du har kommet så langt allerede! Hvordan er formen nå?

Så deilig at dere har ferie hele påsken, trinemor! Ser for meg at det blir veldig kos for Amelia!

Alle dere andre, kos dere på hyttetur/hjemme! Selv gleder jeg meg til at mannen min har ferie et par dager..

Back
Topp