Påskeferie 2018

Lykkelig pappa

Glad i forumet
Vi tenker litt på å ta oss en liten ferietur i påska 2018 rett før kona er ferdig med sin permisjon og jeg skal ta over. Jenta vår er da 10 måneder. Noen som har forslag om hvor det er fint å reise på påskeferie med barn på den alderen? Eller råd generelt når det gjelder å reise med så små? Meslingutsatte områder er ikke aktuelt.

Kommer litt an på hvor langt dere skal reise da, men om dere vil til varme anbefaler jeg en av canariøyene på den tiden. Påsken er litt tidlig til neste år, så man må fort litt langt for varme. Ellers er jo storby ferier greit med barn I den alderen. Mye å se å Gjøre med barn I de fleste byer.

Vi skal selv ta oss en tur til Danmark med danskebåten fra Bergen, men våre barn er litt større.

Vi har kun kommi til jul. Hehe. Men vi pleier å reise i norge. I påsken er vi Hjemme, på hytta eller campingvogn( så lenge det ikke er snø på veien.) Hva med å leie ei hytte på fjellet? Eller en leilighet i nærheten av noe?

Vi reiste til berlin med første når han var rundt 10mnd. Var dog litt senere på året, men var mange parker å gå i, ooplevde det som et veldig baby/barnevennlig sted :)

Jeg kunne tenke meg en koselig hyttetur i påska med litt grilling ute å leke i snøen :) kanskje litt ski gåing kanskje. Da slipper du iallefall mesling utsatte plasser :p

Jeg kunne tenke meg en koselig hyttetur i påska med litt grilling ute å leke i snøen :) kanskje litt ski gåing kanskje. Da slipper du iallefall mesling utsatte plasser :p

London er en fin og barnevennlig by. Lett å reise kollektivt (ikke like lett med t-banen da) og man får plass til barnevogna inni taxiene! Vi var der da mini var 5mnd dog, han sov mye. Men vil tro det er greit å reise dit med en på 10mnd også :)

Back
Topp