Påskeegget

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Får barnet/barna påskeegg? Hva har dere oppi og alder?:)

Ja, de får påskeegg. De er stappa fulle av godteri, lille på 4 får mindre godteri oppi sitt egg enn de store på 10, 12, 14 og 16. Minstemann må enda vente noen år.

Når den tid kommer, kommer jeg til å lage noe annet ut av det. Disse masseproduserte made-in-china-Kina-eggene synes jeg ikke noe særlig om :p Har en ide om å lage det til en hyggelig periode hvor vi lærer om f.eks haren, og om at vi må ta vare på lokalmiljøet, og at godteriet mer kommer i form av at når vi er snill mot haren som danser ute på åkeren, så kommer han og leverer oss godteri i ei skål vi setter i gangen :) Akk ja, det blir nå noen år til...

Ja, selv om hun bare er 15 mnd får hun påskeegg. Hun fikk i fjor også av svigers, men en påskekylling oppi. Blir nok mange år før det kommer til å ligge snop i egget derimot.

De får påskeegg med godteri og kanskje et par pakker fotballkort eller pokemonkort.

Ja, det får de. Begge to, men med litt forskjellig innhold. Hadde eldstemann fått og ikke minstemann, da hadde det blitt ramaskrik og kaos her :p
Noen småleker, litt godteri og noe annet gøy blir det nok oppi.
2,5 og 4,5 år.

Frøkna får, hun er 2,5 år. Fyller det med rosiner, fruktstang, sukkerfri barnekjeks, blåbær og en liten figur. Hennes 4 store favoritter i livet :p

Nei det får de ikke. De er snart 3 og 2 år. De vet ikke hva godteri eller kjeks er. Ser ingen grunn til å introdusere det heller.

Her får de av besteforeldre og oldeforeldre . Ikke kun godis . Vet det er en 50 lapp oppi fra oldeforeldre for eks. Og noe klesplagg, nøkkelring.

I år er der kun jeg og mannen som får påskeegg. Når B blir eldre får h*n påskeegg.

I mitt og mannens egg i år:
-Sjokolade
-Drops
-Karameller
-Kjærlighet på pinne
-Seigmenn

Tenkte å gi datteren min på 13 måneder påskeegg med smoothie, mariekjeks og potetstaver.

Får barnet/barna påskeegg? Hva har dere oppi og alder?:)
Han er to år og i år får han påskeegg. Lillesøster blir derfor å få neste påske når hun er ca 1,5 år. Han blir å få mitt godteri, druer og tenker en liten ting å holde på med, har ikke helt bestemt hva ennå. Egentlig lette jeg etter metallegg, men fant ikke noen fine, så det blir neste år. Da skal de ha hvert sitt lille egg. Hadde heller ikke lyst eller tid å gå i butikker for å lete etter metallegg i år med Corona og begge barna på slep.

Nå skal jeg bare finne på en liten ting i egget. Må være noe han kan leke med eller holde litt på med nå som han sitter hjemme så lenge.

Begge får påskeegg med godteri. Pleier å putte oppi litt andre ting også.

Back
Topp