Påskeegg

Gir det bare, hun er livredd påskeharen så det er best å gi det til henne :p

Vi gjemmer det. Har tatt vare på gamle påskeegg, og i dem er det lapper med ledetråd til neste egg.

Vi måtte lete, og det må mine også.

Vi gjemte! Såå gøy! Spesielt når vi var 8 barnebarn som lette etter egg! :-D så snuppa må nok igjennom det hun også! :-D

Jeg bare fikk det, og syns det var litt kjedelig. Her er det påskeeggjakt, og de får alltid mange små egg hver, morsomt å lete!

Jeg fikk egget uten leting da jeg var barn. Med gutten min har jeg hatt "Tampen brenner" hvert år (innendørs), men i år blir det verre ettersom egget er såpass stort at det er vanskelig å gjemme (det ligger andre ting enn godteri i egget, blant annet et blad) :).

Vokste opp med å lete i stua.. Til neste år når eldste er 2,5 kommer vi til å gjemme. Jeg har veldig lyst til å invitere nevøer og niese til eggejakt i skogen vår :)

Jeg er selv vant med å bare få det. Men etter å ha vært med på påskeeggjakt på jobb så ble jeg inspirert, så vi har hatt det til gutten vår siden han var 3. Vi har pleid å lage "bilderebus" som han skal følge! I år kan han å lese, så nå står det enkelt hvor han skal gå - f.eks der hvor vi steker pizza, der lillesøster har klærne sine osv..

Når han blir litt større så har jeg lyst å la han lete etter det ved å få et kart for eksempel. :D

Vesla finner påskeegget sitt under senga si første morran på hytta i påsken. :)

Har bare gjemt det tidligere. Lurer på om vi skal lage "skattekart" i år da 6-åringen er veldig opptatt av det :happy: Jeg er oppvokst med å få påskeegget. I tillegg har jeg alltid plukket ut godteriet som skulle oppe i det og syntes vel egentlig det var litt kjedelig nå når jeg tenker etter ...

Idag ble de sendt på tur for å finne. Hadde lagd hint til de som jeg hadde plassert på forskjellige plasser, som til slutt ledet til eggene :) det syns de var kjekt :)

De må lete, har skattekort å gå etter:)

Er vokst opp med å bare få egget, blir nok slik her også når han er litt eldre.

Vi har påskejakt :) laget kart og ledetråder som gjemmes rundt på tomta og i huset :) kjempe morro for store og små...

Back
Topp