Påskeegg

MammaEva91

Glad i forumet
Åssen gjør dere det med påskeegget? Gjør dere slik at unga må lete etter det eller gir dere det bare til de?
Jeg har vokst opp med å bare få påskeegget. Har aldri hat påskeegg jakt. Så vi har ikke påskeegg jakt med guttungen.

Jeg er vokst opp med å bare få egget:)
Barna har feiret påske hos svigers de siste årene, og der må de ut å lete..
Så de forlanger å lete hjemme i år:P

Jeg har heller ikke vokst opp med å måtte lete etter egget, men tenker at det kan være en morsom tradisjon å innføre når lille blir stor nok til å få egg :)

Jeg vet ikke ennå :) Lille elsker gjemsel, så kanskje vi gjemmer det :)

Jeg husker jeg syntes det var kjempegøy å lete, men inne da :) så når mine barn blir gamle nok skal de få lete :D

Ifjor bare ga vi, men i år vurderer jeg å gjemme det. Da vi var små fikk vi det.

Jeg er vokst opp med at det står klart når vi våknet på påskeaften så har gjort det samme. Om hun feirer med faren så får hun det med seg da :)

Her må de lete :)

Må være en liten påskerebus ♡

Vi legger frem påskeegget på bordet om kvelden, så blir det spennende å se om påskeharen har vært og lagt godteri i det om natta ;)

Fikk det bare selv når jeg var liten, men vi lager skattekart så de må lete :) de syns det er gøy, så da gjør vi det sånn. Om de må lete ute eller inne kommer an på været :D

Mått ut på jakt når vi var barn, så kommer til å gjøre det sånn med guttungen også.

Han får nok egget, men blir påskeeggjakt hos min søster senere på dagen tror jeg.

Er vokst opp med at man leter etter det nrå man stå opp om morgenen, så det kommer vi til å gjøre her også :)

Back
Topp