Påskeegg

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Dere med barn fra før eller som får påske egg når får dere?

Her får barna sine på påskeaften å gjett om de gleder seg :D :D
Er ikke så små heller de eggene :/ helt annen str på dem nå enn da jeg var lita ja :p
Men så er det ikke bare snop oppi heller :) har putta oppi litt små leker og div :)

Påskeaften her også:)
Det er besteforeldrene som fikser til de. Får på hytten:)

Hva har du oppi da?:)

Mine dro på hytta med faren sin torsdag, så de fikk før de dro. Så får de sikkert til faren og. Men egentlig bruker jeg å gjemme de og lage skattekort, så de må lete på påskeaften.

Påskeaften her også:)
Det er besteforeldrene som fikser til de. Får på hytten:)

Hva har du oppi da?:)
Pjokken får noen hoppende frosker+ blad

Den stolte storesøster får leke doktor sett :) hun er så opptatt av magen at jeg tror jammen det faller skikkelig i smak :)

Så er det noe snop som hører med påsken :) må jo ha det å :)
Men nekter å fylle de svære eggene med bare snop :p

Pjokken får noen hoppende frosker+ blad

Den stolte storesøster får leke doktor sett :) hun er så opptatt av magen at jeg tror jammen det faller skikkelig i smak :)

Så er det noe snop som hører med påsken :) må jo ha det å :)
Men nekter å fylle de svære eggene med bare snop :p

Så kjekt da:):)
Litt snop hører med såklart:D
Ja, gøy med litt ting I og.

Påskeaften her også - og hun er veeeeldig spent på om påskeharen vet at vi har reist på hytta ;) Hehe!

Her har de allerede fått 2 påskeegg hver allerede, ett fra mormoren deres og ett fra tante og onkelen deres. Men de gleder seg veldig til eggejakt imorgen, da egg fra oss (påskeharene) :-)

Søskenbarna på 3 år var på påskeeggjakt i fjæra i går :) Storfornøyd med blåsebobler, munnspill og litt snop :) er vel påskeaften som er dagen for påskeegg etter tradisjonen men har tar vi det den dagen ungene er samlet :)

Her er det som regel påskeaften med påske egg jakt og grilling og kos :) i år blir det litt forskjellig da vi ikke er hjemme og ikke har begge bonus barna hjemme :)

Påskeaften her og, og idag fant vi ut at vi har glemt å handle!! Så det blir tidlig opp og snike oss på butikken imens barna er sammen med mine foreldre :P vi putter ett blad + snop i eggene, og de får helt vanlig størrelse på ;) Pleier å gjemme dem ute, så leiter dem til de finner dem!

Back
Topp