Påskeegg.

Ja, har allerede kjøpt egg. Blir noen få godteri ting, smoothie og druer :)

Sent from my ME302C using BV Forum mobile app
 
Ja, alle guttene får av min mamma:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Fyller vel ett egg til oss voksne, og så får han smake litt fra det tenker jeg:) Neste år kan han få et eget:)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Her er det allerede avtalt med min mamma, hun skal ordne til både de yngste søstrene mine og barnebarna sine. Jeg skal ordne med egg så hun slipper å drasse det med på flyet også kjøper hun inn innholdet når hun kommer:)
 
Ja her får de av alle besteforeldrene og et par reservebesteforeldre. De fikk sitt første i går siden vi ikke ser pappa og kona i påska.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Regner med de får av oldemoren sin i år alle tre slik som de to eldste har fått i alle år;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jepp, her skal han få påskeegg, bare et lite da. Han klarer ikke ta et par ting og la resten ligge til senere, da blir det et evig mas om mer, så blir nok til at jeg tar litt oppi hver dag som han kan få til barnetv, blir ikke godteri hver dag da, han er veldig glad i druer så det blir det nok noen dager, og kanskje kjeks, smoothies, osv andre dager.
 
Takk for svar damer. :)

Her tenker jeg at hun skal få et egg og fylle på litt hver dag evt.

Hun elsker frukt, rosiner, kjeks og smoothie. Så hun får nok mer av det enn godteri. Det kan hun heller smake litt av oss.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her får de påskegave og påskeegg av farmor/farfar, påskeegg fra mormor/morfar. Jeg pleier å spise det meste sv snopet, Hehe. Syns ikke de trenger så store mengder av gangen hvertfall. Og nytter ikke å unngå at Vilja skal få når storesøster får. Tenkte å kjøpe sånne små sjokoladeegg og gjemme rundt i Hagen bare jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, han får ikke i år. Han er uansett så liten og har ikke storesøsken som får så det er ikke noe han vil savne. Dessuten har vi fullt opp med salg av hus om dagen så vi trenger ikke enda en ting i huset til å fylle det før visning ;)
 
Kjøper nok et her, men kommer nok ikke til å fylle det opp med snop;) blir nok noe smoothie, frukt, rosiner osv:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
vet ikke om det blir noe her, vi feirer ikke påske og blir dermed heller ikke med påskeegg ifra oss ;)
men kan jo fort hende at hun får ifra noen andre selvsagt

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Ja:) Storesøster får så da må han og:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her skal vi ha påskeegg fylle jakt :p
De får hver sitt tomme egg, og så må de på jakt rundt i hagen for å finne innholdet. (Hvis været er bra da)
Litt snop blir et nok, men tenkte jeg skulle finne noen småleker og påskefigurer også som de kan finne :)
 
Det har jeg faktisk ikke tenkt på.. De store får jo.. så kanskje han og må få da!
 
Ja. Et lite et :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Tror han får et med svigermor. Har sagt at han kan få kjeks, rosiner, druer og pittelitt sjokolade i. Han liker ikke vingummi o.l og det et bare flott :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nei, de får ikke. Storebror er bortreist påskehelga, og får egg der, så da vet ikke de små hva de går glipp av :p
 
Back
Topp