Påskeegg til voksne

Bkno3234862

Andre møte med forumet
Jeg ønsker å gi mannen min et fint og spesielt påskeegg. Er gravid og all handler om baby fortiden. Så syns han fortjener en fin overaskelse og oppmerksomhet. Noen forslag? :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så koselig at du vil gjøre det for ham ! :) Vet ikke hva du tenker på, om du skal gi ham noe godt eller noe ting og tang. Men uansett, gi ham noe han liker ;) Kanskje et egg fyllt med favorittgodteriet/potetgullet/snacksen og en liten gave ? :)

Tenkte å gi han en ting som "hovedgave" og fylle i resten av plassen med litt godteri :-) men er så utrolig lite kreativ og har ingen idèer selv :-/

I fjor fikk han mye snop som han liker, chips, red Bull, parfyme og en flaske brennevin.. og i tillegg fant jeg noen drops på apoteket som het "medisin mot sure kjerringer" som jeg la øverst.

Passet fint da jeg var gravid og en smule hormonell. Haha.

Ble kjempefornøyd han da :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har tidligere gitt han sånn svææææært påskeegg med whiskey, chilinøtter, øl og M-sjokolade og slikt, sammen med abonnement på Kollektivet(favorittbladet) .
Han ble veldig fornøyd :-P
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Nå inspirerte du meg! Skal fikse påskeegg til gubben her og når han kommer hjem fra Nordsjøen i påsken. :) Jeg elsker å gjøre slike ting <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Her hadde drømmeegget vært et pappablad, en babybody og barnematoppskrifter, for han er tussete hormonell høygravid pappa :) Vet ikke hva mannen din liker, men hva med en sånn "øl og favorittsnacksen"-greie? En utgave av Vi menn. Vitsebok til do? Biletter til kamp med yndlingslaget? Skjønner at jeg har en skikkelig utypisk mann, han er ikke opptatt av slike ting overhode :p

Nå mååååå jeg kjøpe påskeegg til ham :D
Han elsker Donald, så blir nok et blad, favorittølen hans, favorittsjokoladen, en pose surt snop og noe annet, det finner jeg vel ut av på butikken. En litt kul boxershorts kanskje, som han må ha på seg for meg :cool:

Mannen min samler på klokker, så jeg hadde lagt en klokke oppi, og strødd over med no godis. ^^

Her laget jeg en "godteeske" til jul hvor jeg fordelte ulikt godteri (drops, nonstop sortert i farger osv) i små glass og poser som jeg samlet i en eske merket med "Førstehjelp for forholdet"! Laget og printet ut etiketter til dem som "Allergipiller - mot rot og hybelkaniner – brukes når man trenger å overse dette", "Smil - Legger grunnlaget for gode dager", "Tålmodighetspiller", "Kosepiller" osv og det ble veldig godt tatt imot. Kanskje kunne du laget en slik variant med tanke på at du er gravid og at han snart skal bli pappa? "Energipiller - for perioder med lite søvn", "Anti-luktesans-piller for bleieskiftarbeidere" eller "superpappa-piller" eller noe i den duren??

Jeg skal jaggu lage til mannen også:D
Det må iallefall inneholde lakrispiper:D
Så må jeg sikkert skrive noe klisserier og legge i bunnen av egget;):rolleyes:

Jeg gir alltid mannen min påskeegg, det er så koselig å gjøre litt stas på hverandre :) Fyller det alltid til randen med all hans favorittgodis, og i år tenkte jeg at jeg i tillegg skulle bake eplecupcakes og legge oppi (han elsker disse)
Blir manbror det største påskeegget som er i år :D MEN, han fortjener det! :Heartred

Jeg gir påskeegg til 2 venninner. Og der putter jeg: favoritt snopet demmes, litt alkohol, lys, bok, blad, ansiktsmaske, div dill dall. Og i år blir det hvertfall såpebobler og litt annet man kan leke med ute oppi det ene egget.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg lager alltid påskeegg til sambo, i starten fant jeg på litt mer forskjellig. Nå blir det stort sett bare snop :)

Tusen takk snille dere ♡ det ble et dyrt men bra påskeegg. Han får en bukse, sløyfe og lommepynt (til dress) 2 efes øl (som vekker minner fra Tyrkia turen vår) En miniatyr av ynglings cognacen hans, en miniatyr golfball whiskey (selv om han har null interesse for golf, men jeg syns den var søt ;-) ) og en pose påskegodt. Jeg vet hvor glad han kommer til å bli så jeg klarer nesten ikke vente! :-)

Så fin tråd! Ble inspirert til å kjøpe noe til den kommende pappaen, han har vært fantastisk med meg og magen <3

Sent from my iPhone using BV Forum

hmmm... nå føler jeg meg som en crappy kone.. får se om jeg kommer meg ut en tur mellom slagene her :)

Her blir det evt fotballting. Eneste som gjelder for den mannen :p

Back
Topp