@ne Gift med forumet 18 Mar 2008 #41 ORIGINAL: ~Stjernemor~ Er det bare jeg som syns at de er kvalmende og ekle?[:'(] Nei.... de er helt forferdelige...
ORIGINAL: ~Stjernemor~ Er det bare jeg som syns at de er kvalmende og ekle?[:'(] Nei.... de er helt forferdelige...
schnuppa Forumet er livet 18 Mar 2008 #42 ORIGINAL: ~JuLiAnE~ Syns de er gode, men VELDIG kvalmene! Så 1 er helt klart nok![:)]
Dollface Forumet er livet VIP 18 Mar 2008 #43 åh. jeg får mer og mer lyst på og mer og mer vann i munnen hver gang jeg ser denne tråden... tobias MÅ våkne NÅ så vi kan gå i butikken [:D]
åh. jeg får mer og mer lyst på og mer og mer vann i munnen hver gang jeg ser denne tråden... tobias MÅ våkne NÅ så vi kan gå i butikken [:D]
L LinnSB* Forumet er livet 18 Mar 2008 #44 ORIGINAL: Lisekir LOVE LOVE LOVE IT er helt hekta, etter de kom i butikkene her oppe kan man trygt si at det fort kom 2 kg på kroppen[:(] så nå er det brå brems på disse egga altså
ORIGINAL: Lisekir LOVE LOVE LOVE IT er helt hekta, etter de kom i butikkene her oppe kan man trygt si at det fort kom 2 kg på kroppen[:(] så nå er det brå brems på disse egga altså
L Lillemor1 Elsker forumet 18 Mar 2008 #45 Synes heller ikke de er så god, blir jo kvalm etter 2 skjeer så da kan de jo ikke være så gode[8|]
K **Krusedull** Gift med forumet 18 Mar 2008 #46 hehe,har aldri smakt de. Men er visst mage sm liker de ja.
Dollface Forumet er livet VIP 18 Mar 2008 #48 DE VAR UTSOLGT!!!!!!!!!!! PRODUSENTEN ER UTSOLGT!!!!!!!! [:o][:o][:o][:o]
lashes Forumet er livet 18 Mar 2008 #51 ORIGINAL: TonjeSinMamma Jeg syns de er KNALL GODE!!!!!![:D] Men orker jo ikke mange av dem.. De er jo veldig mektige!
ORIGINAL: TonjeSinMamma Jeg syns de er KNALL GODE!!!!!![:D] Men orker jo ikke mange av dem.. De er jo veldig mektige!