Påskeegg, hvilken dag?

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Hvilken dag gir dere de som skal få påskeegget? Jeg er vant med at det gis på påskeaften, men kjæresten vil helst ha godteri i hele påska så han spurte om å få det allerede i går. Han skal få det imorgen istedet da, siden det var litt øl og diverse oppi der som han kan få nyte imorgenkveld ;) har ingen barn enda, men når jeg får barn er det påskeaften som blir riktig for min del :)

I år får de egget i morgen. Tidligere har de pleid å få de 1 påskedag. Men da ble det snop utover uken, og det er ikke så smart for våre barn ;)

Jeg er vant til torsdag. Fordi jeg og min bror sparte. Til pinse omtrent.

Ungene fikk i dag, for lørdag er de ikke her.

Det varierer ellers litt etterhvert vi feirer og sånn.

Ja, også fikk de av svigerfar på mandag. Og av ei tante av mannen mandag. Og får påskegave med snop av mine foreldre i morgen....

De får på påskeaften. Altså lørdag:) Er selv vokst opp med det, og syns det er en fin tradisjon.

Hjemme får de påskeaften, når frøkna skal til far får hun det med seg når hun reiser dit. I år blir det i dag. Om hun får det onsdag eller lørdag har lite å si iforhold til spisingen da hun uansett har snop nesten til sommeren :P

Her får de det påskeaften

Egentlig påskeaften, men siden eldste drar på fjellet i morgen får han med litt dit :)

Første feriedag, eller en av de første hvertfall. De får ikke spise store mengder av gangen, er ikke fri tilgang og tomt samme dag liksom. Det holder til hele påsken.

Personlig syns jeg også påskeaften. Kan ikke spise snop 1,5 uke liksom....
Men de fikk av farmor på lørdagen, av sjefen min på mandag, mormor i går:o

Back
Topp