Påskeaften

..spireliten..

Forumet er livet
Lager tråden litt i forkant[emoji85] er full rulle nå som det er påske. Så bv tiden strekker ikke til.

Hva skal dere idag da? Noen bestemte tradisjoner for påskeaften?
Vi skal ha familieselskap. Prinsessa vår blir 4 år på søndag. Så store deler av påsken går med til feiring;)

Ha en fin fin dag allesammen:)

Skal på tidligvakt så skal jeg og gubben på kino [emoji1] mens farmor passer gutten [emoji4]

Jobber i natt, så skal vel sove en del.... og spise masse sjokolade og kake, for jeg har bursdag i dag! [emoji23][emoji41] også tilbake på ny nattevakt

Ingen tradisjoner :) Men må ut å handle litt, så blir det litt hagearbeid utover dagen :)

Gratulerer med snuppa :D

Vesla skal til mormor og morfar og vi skal bort på middag[emoji4] Ellers blir det innekos i drittværet[emoji300]️[emoji297]️

Tilbake igjen fra hytta så planen er å prøve få gjort litt fornuftig i huset. Butikkene er vel bare åpne i dag så satser på komme meg ut straks og få kjøpt litt maling og diverse :happy: ellers blir det nok en avslappa kveld med samboer og noe god mat.

Jobber i natt, så skal vel sove en del.... og spise masse sjokolade og kake, for jeg har bursdag i dag! [emoji23][emoji41] også tilbake på ny nattevakt
Gratulere med dagen!:D og lykke til på nattevakt!

Her skal vi en liten tur på butikken. Senere i kveld møtes bygda og nabobygda til den årlige påskefesten. Masse god mat og drikke :D

Vi er på Lekeland [emoji85] dauer av lydnivået men ungen koser seg :)

Samboer og svigerfar har vært ute og jobbet her i dag. Begynner virkelig å komme seg nå:)
Frøkna og jeg har vært en tur på senteret, også har vi ryddet litt inne. Føler vi har fått gjort en del i dag :D

Back
Topp