Påskeaften :-)

Bébbe

Elsker forumet
Hei! Vi har vært på påskeferie så jeg har ikke vært så aktiv i det siste. Har dere en fin påske alle sammen? Vi har hatt strålende vær unntatt en dag med litt snø. Simone koste seg sammen med Besta og Besten :-) for første gang var hun ikke redd de så det var kjekt! Vi hadde kun med bugaboo bee'en med vinterpose og lammeskinn oppi, og det gikk veldig fint. Hun sov ute hver dag og var varm og god :-)
Her er litt bilder fra påska:

På vei til Besta og Besten:
ImageUploadedByBV Forum1364640492.163209.jpg

Posera og veiva med armene:
ImageUploadedByBV Forum1364640529.413843.jpg

På vei hjem:
ImageUploadedByBV Forum1364640580.550998.jpg

ImageUploadedByBV Forum1364640618.144085.jpg

ImageUploadedByBV Forum1364640630.662582.jpg

ImageUploadedByBV Forum1364640649.080818.jpg

På tur i dag i bugabooen:
ImageUploadedByBV Forum1364640677.432221.jpg

Solbrillene er ikke så populære :-)

Lite actionbilder fra påskeaktiviteter for vi glemte å ta så mange bilder :-)

Hihi, så søt hun er :) vi har et likt bilde av storebror der han står å holder i rattet på bilen! Ser ut som dere har hatt en fin påske da :) vi er hjemme i påsken.. Nydelig vær her og, så det er igrunn ganske deilig..

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Vi måtte underholde litt på fergene. Reiste hjem om kvelden for vi tenkte at da fikk hun til å sove, men den gang ei. Måtte på youtube og finne mikkes klubbhus og da ble hun still siste 20 minuttene. Resten av de fire timene var det høyt støynivå i bilen :-)
Deilig å være hjemme da! Vi var bare et par dager og hjemme resten. Sambo har halsbetennelse så da er det greit å slappe litt av innimellom :-) dere må kose dere videre med fineværet!!

Så flotte bilder! :D ser dere ennå bruker Britaxen, passer lenge ennå her også, de har hodet omtrent i samme høyde;)
Hermine er heller ikke særlig glad i å kjøre bil, sover max 30 min i bilen:confused: derfor er vi på hytta 45 minutter hjemmefra:p

Idag har Hermine spist middag ute i det fri for første gang:D
1364653053586.jpg

Så hærlig hun er! :-) deilig å være ute da! Vi har gått tur i dag men ellers vært hjemme. Skulle så mye, men dagen flyr! Britaxen passer..hehe..når vi fant ut at den kunne forlenges ;-p men hun er 9050 g så spørs om vi må ha ny om et par måneder..eller kanskje hun vokser saktere snart..de sitter jo best beskyttet i de første bilstolene når de er så små. Jeg selv var ikke 9kg før jeg var 14 måneder så hun må ta etter pappan!

Så herlige bilder av ei nydelig lita tulle:rolleyes: ser ut som hun har storkost seg:D:p:)

Nydelige jentene! :D
Asle spiste sin første middag utendørs i dag han også :) Han var hos min mor mens jeg og mannen var ute og spiste med venner :D Der skulle de grille i dag, så han fikk gulrot og pastinakkpurèen sin ute i solveggen :) Digg dag for alle mann! :D :flower

Nydelige jentene! :D
Asle spiste sin første middag utendørs i dag han også :) Han var hos min mor mens jeg og mannen var ute og spiste med venner :D Der skulle de grille i dag, så han fikk gulrot og pastinakkpurèen sin ute i solveggen :) Digg dag for alle mann! :D :flower
Digger at han kun spiser én sort middagsmat:p:D;):eek::cool:
Hermine måtte låne capsen til bestefaren for ikke å få snø i øynene:p

Digger at han kun spiser én sort middagsmat:p:D;):eek::cool:
Hermine måtte låne capsen til bestefaren for ikke å få snø i øynene:p

Hu kledde caps! :D
Hadde det nå engang vært noe som kunne kalles middag o_O:eek: Jeg syns det er en smule slitsomt når han er så kresen ;):po_O Han fikk to skjeer biffgryte i går før han nektet å åpne munnen mer før jeg kamuflerte resten av biffgryrta i den vanlige purèen o_O Da gapte han som en fugleunge :eek: Sære, lille skapningen min! ;):p

Hu kledde caps! :D
Hadde det nå engang vært noe som kunne kalles middag o_O:eek: Jeg syns det er en smule slitsomt når han er så kresen ;):po_O Han fikk to skjeer biffgryte i går før han nektet å åpne munnen mer før jeg kamuflerte resten av biffgryrta i den vanlige purèen o_O Da gapte han som en fugleunge :eek: Sære, lille skapningen min! ;):p
Hermine er også begynt å lime igjen munnen etter å ha fått et par skjeer mat:eek: selv om hun liker det hun får, må distrahere henne med spennende ting (f.eks en papirserviett) slik at hun blir konsentrert om noe annet for da gaper hun på automatikk:confused: når hun er mett spytter hun ut igjen så skjønner ikke hva greia er om dagen:confused:

Hermine er også begynt å lime igjen munnen etter å ha fått et par skjeer mat:eek: selv om hun liker det hun får, må distrahere henne med spennende ting (f.eks en papirserviett) slik at hun blir konsentrert om noe annet for da gaper hun på automatikk:confused: når hun er mett spytter hun ut igjen så skjønner ikke hva greia er om dagen:confused:

Slitsomt med den spyttingen :eek: Da foretrekker jeg at den lille munnen er en rett, liten strek.. o_O

Slitsomt med den spyttingen :eek: Da foretrekker jeg at den lille munnen er en rett, liten strek.. o_O
Hun spytter bare ut siste bit, når hun er mett, så jeg tar heller det enn å måtte turne rundt og synge så jeg blir hes for å distrahere henne nok fra spisingen til å gape på automatikk :eek: :p ;)

Back
Topp