Påske

Mokkemor

Gift med forumet
Javel jenter er kyllingene fremme? Eller? Pynter dere masse til påske? Slik som jul. Her har eg bare fremme en påskeduk og to kyllinger[:D] Å så ska eg handla i dag og fylle opp ett stort påaskeegg med masse snop[:D][8D] nam nam...

Så noe masse pynt er det ikke her. Pynter masse til jul da[:D] 

nei lite med pynt her i gården. men har et gigantegg som eg skulle fylt opp med snop :)

Pynter ikkje så mykje som til jul nei! Henger ikkje akkurat påskegardiner i vindua nei! Hehe. Men litt duker og kyllinger må eg har framme, og så påskeegg med snop sjølvsagt! [;)] Elisabeth leiker stort sett med dei fleste, så spørs om dei kan brukast igjen neste år... kykk-kykk seier ho! [:D]

Jeg har faktisk ikke pyntet noe! hehe... Det eneste jeg har som har noe med påske og gjøre er et stoooooort påske egg! stappert fult av masse digg![:D] Skal dra på hytta om noen timer, så jeg gadd ikke pynte noe spes!

ingen pynt her[8D]

Ikke noe pynt her eller, påske er liksom ikke så stort egentlig, bare litt ferie, ikke for meg da men, hehe. Kan hende jeg setter opp en kylling eller 2 [8D]

Har fått litt koselig påskepynt som jentene mine har laga i barnehagen og på skolen[:)]
Ellers er det lite; kjøpte noen påskeliljer i dag, men har ikke planer om noe mer pynting... Har jo litt pynt som jentene laget tidligere år også... får se om jeg kan finne frem litt...

Skal i allefall kose oss med god mat og påskesnop!

Har bare pyntet med en påskelilje og et par kyllinger. Ellers har jeg fått påskeegg av sjefen min, og det ligger masse påskegodt og venter på oss i skapet til helgen, når vi har fri.[:)]

Back
Topp